Náš život je jedinečný..

Náš život je jedinečný..

Anotace: Žijete tak dobře, abyste jednou nelitovali?

Je těžké představit a uvědomit si, že jednou náš život skončí. Je tomu tak. Každý život dříve nebo později skončí. A záleží na každém, jak si ho prožil. Jestli je spokojen s tím, jak žil a nebo ne. Jaký si to uděláš takový to máš. Každý život je plný světlých ale i těch tmavých okamžiků. Jednou jsme nejšťastnější lidé na světě a jindy zase nejsmutnější. Život je vlastně jedna velká houpačka, jednou jsi dole a jednou nahoře. Měly bychom žít tak, abychom se nakonec nemuseli stydět, ale zase abychom jednou nelitovali toho, co jsme udělali. Život máme jenom jeden a měli bychom si ho užít, než už bude pozdě. Sama jsem došla k závěru, že až budu stará, nechci se užírat proto, co jsem za svůj život neudělala a nechci toho litovat. Život je nám dán a my si s nim musíme naložit, jak nejlépe umíme.
Autor Mademoiselle S., 01.06.2008
Přečteno 270x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to je fajn:-)

03.06.2008 11:15:00 | Hippy

Drogy, alkohol a sex, tak to pro mě neni užívání, vzhledem k tomu že je mi 14.. Drogy fůůůj a opíjet se taky nemusim. Užít si, pro mě to znamená dělat to, co mě baví, bejt štastná a tak celkově, prostě slovy: smát se, bejt co nejvíc s kamarádama a mym klukem... Takhle nějak:D

01.06.2008 13:06:00 | Mademoiselle S.

Souhlasím. Pěkně jsi to napsala. Ale co pro tebe vlastně znamená užít si? To by mě zajímalo. V představách dnešních lidí to většinou znamená nevázaný sex, alkohol, drogy nebo užívání si bez závazků. Co to znamená pro tebe?

01.06.2008 12:54:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí