Lidé a nevěra

Lidé a nevěra

Anotace: Nepíšu to proto, že mi někdo byl nevěrný, ale proto, že jsem byla nevěrná já a dodnes toho hořce lituju...

Proč jsou lidé nevěrní svým partnerům?
A proč ne? - bylo první, co mě padlo na mysl. Ale nechci psát lehkovážně. Proč jsou lidé vlastně nevěrní? Ve filmu Alibi na prodej byla nevěra vysvětlena jako důkaz lásky k partnerovi. - Hned vysvětlím. - Zní to zpočátku možná trochu nelogicky, avšak jestliže o tom trochu přemýšlíme, MŮŽE to tak být. I proto mohou lidé podvádět. Jsou nevěrní, aby si uvědomili, že svého partnera skutečně milují. Aby si dokázali, že s nikým jiným nemohou být. Jistě, toto je jen pohled lidí doopravdy zamilovaných.
Vezme-li se to z opačné strany, další z důvodů porušení věrnosti se nám může jevit to, že nám partner nevyhovuje v sexu. Co když prostě potřebujeme víc a on nám to nemůže poskytnout? Co pak? Dokážeme vůbec žít s takovým člověkem, pokud nedojdeme úplného sexuálního uspokojení? Těžko říct... Ale to jsme se dostali malinko někam jinam.
Vemme v úvahu, že jsme partnera opravdu podvedli. Bylo to vzrušující a nezávazné, a když bylo po všem řekli jsme "Ahoj" a tradá každý po svých. Ale po všem tomto vzrušení v nezávazném ať už jen polibku či sexu přicházejí dvě stinné stránky věci - přiznání anebo výčitky (ovšem pouze u lidí, co mají svědomí a aspoň trochu si váží ostatních). Jestli-že se přiznáme, riskujeme ztrátu partnera, jestli-že ne, pocítíme výčitky z toho, že jsme nebyli upřímní, že jsme lhali a ublížili osobě, která nás miluje nekontrolovaným flirtem. A já se ptám: Stojí to za to???
Autor ellie, 05.08.2005
Přečteno 466x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí