Noční peklo s komáry

Noční peklo s komáry

Anotace: ... bzzz

Psaní internetových deníčků nebo zaznamenávání básniček na portál, jako je tehle mi vždycky přišlo nanejvýš traný a ten, kdo si den co den zveřejňoval svoje zážitky, nový poznatky, tajný lásky aj. se mi jevil jako vypatlanec. Až tyhle prázky plný nudy mě přivedly ke změně názoru...

Když sem večer přemejšlela, co sem dneska a napadlo mě vyprávění o komárovi, dumala sem nad tim, jak se ráno přnutit vzpomenout si na to "zvíře". Nakonec sem však šla s klidnym srdcem spát, protože sem usoudila, že flek na zdi bude dostačující...

Zavírat dveře pokaždý, když du na záchod se strachem, aby mi do pokoje malinkou skulinkou neproklouzl komár se mi jevilo jako nejhorší noční můra. Ale hnusnej sen se stal skutečností... Ano, já a moe šílená fobie z komárů, včel, vos, sršní, hovad a jiný havěti... Nebojim se pavouků a hadů jako spousty jiných lidí, ale hmyz je mojí opravdovou slabinou... Tudíž pohled na tarantuli nebo chřestýše na obrázku mě neděsí, ale představa, že kolem mě v noci lítaj tyhle příšerky s dlouhejma sosákama mě dokáže solidně vyvýst z míry...

Takže dneska večer, když sem ulehla do postele jako vždy, sem si přála aby ten budík aspoň na chvilku přestal tikat a já se mohla zaposlouchat do toho ticha a ujistit se, že mě dneska peklo v podobě bzučícího komára a následně ráno mých nevyspalých očí, nečeká...

Narvala jsem si teda do uší sluchátka, poslouchala linkiny, a dneska aj docela pohodově usla...

Je šílenost bát se těch malejch stvořeníček, na kerý se stačí jenom podívat a voni div nezdrhnou :-D Ale šílenosti už kě mě asi holt patřej ;)
Autor Kathalleen, 28.07.2008
Přečteno 261x
Tipy 3
Poslední tipující: Amelieee, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí