Můj život-Pohled z okna

Můj život-Pohled z okna

Anotace: Má první napsaná úvaha...teda jestli se dá tomu vlastně říkat úvaha...

Když se podívám z okna tak vydím velký oranžový a dlouhý činžák. Je v něm spousta oken a balkonů. Kazí mi výhled. Ikdyž není ažtak škaredý(už sem na něj zvyklá), ale přece. Radči bych chtěla až se podívám z okna. Chtěla bych vidět řeku. Chtěla bych, aby kolem řeky rostly vrby a na krajích blatouchy, a aby tam byl vzduch, který se dá pořádně dýchat! Prostě, aby to nebylo jako teď! Když vidím jak kolem všechno roste a zelená, tak se mi chce brečet! Dyť já vidím pár obrostlých domů a velký činžák! Ale můžu se dívat na naši zahradu. Máme krásnou zahradu. Všechno na ní pěkně roste. Uprostřed zahrady máme dokonce i bazén a v zahradě nám běhá krásný pes podobný medvědovi:).Sousedy máme sice blýzny...ale teď na to všechno nadávám...Chtěla bych vidět co se stane až z tohohle domu vypadnu!!!
Autor Janey-y, 29.07.2008
Přečteno 441x
Tipy 4
Poslední tipující: Someday, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To se nech prekvapit co se stane...
Ta basnicka je moc pekna... Takova... Procitena... Predstavovala jsem si tu krasnou krajinu a citila se strasne uvolnene a volne... Moc se mi to libilo... Da se tomu tak rikat... Jinak se tomuhle rikat neda a je to mooooc povedene!!!:)

02.08.2008 21:06:00 | Someday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí