Štěstí

Štěstí

Anotace: Štěstí není cíl, ale cesta.

Každý kdo o tom přemýšlí ví, že krása okamžiku je v tom, že tohle už se nikdy nestane. Proto využij každý okamžik, protože když budeš čekat na tu správnou chvíli, můžeš ji prošvihnout. Ta chvíle je teď.
Nevím kdo, ale někdo moudrý řekl, že štěstí není cíl, ale cesta. A tak pokud máš zrovna splín, vzpomeň si na tohle, protože to ti může pomoct postavit se na nohy. A když se tím budeš řídit, nebudeš litovat žádné chvíle, protože i ta bolestná přinese něco nového a možná, že lepšího.
Autor deep inside, 02.08.2008
Přečteno 723x
Tipy 7
Poslední tipující: larissa, Bíša, Agniezka, strašidýlko-střapatý, Stinking Lady
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (7x)

Komentáře

Římanům 5,3-4. ...ale také chlubíme se souženími, vědouce, že ssoužení trpělivost působí,a trpělivost zkušení, zkušení pak naději.
Mám ale za to, že tato slova platí pro toho, kdo věří v Ježíše. Co je víra v Ježíše je už jiná otázka. Kdo chceš, písni, zkusím Ti odpovědět. P.

01.09.2010 23:32:00 | Šantir

děkuji, je to nádherné a pravdivé

19.03.2009 16:29:00 | Agniezka

Moc hezká práce ... A docela s tím souhlasím, jen je zde jeden problém. Jak řekl pan Havel "Kompletní recept na přirozené lidské štěstí nám nikdo nedá ani dát nemůže".
Podle mě je štěstí cestou ke smyslu životu (coby životnímu cíli), ale jak můžeme mluvit o nějaké cestě bez cíle? Vlastně, můžeme, jen se to moc neslučuje s konvencemi :-) Ono není nad to jen tak v létě vyrazit někam na vandr někam do neurčita ...

18.01.2009 10:47:00 | ringil-suky

hezký..a pravdivý... x))

10.12.2008 17:50:00 | Stinking Lady

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí