Tak mám vzkaz

Tak mám vzkaz

Anotace: Já už takto odpovídám někdy Tobě někdy jinýmu...

Jsem rád když se někdo ozve. Mám rád když mají lidi svůj názor. Názor bývá podpořen zkušenostmi. Někdy jsou potřeba argumenty. V dnešní době tedy po revoluci "se mám dobře". Mám dvě děti, rodiče, bratra, novou chalupu, auto, motorku, práci.... A přitom mi toho poměrně dost chybí. Asi je to tím, že jsem moc náročný. A co, že to vlastně chci, no rád bych zažil to co jsem kdysi zažíval tu komunitu, tu tlačenku v hospodě, vodu fronty. Prostě nostalgie. Už mne nebavěj krámy, spolehlivost, dodržování termínů... Život je vědění komunikace, zábava, tvorba a na tu nějak nezbývá čas a nálada. Všichni po mě chtějí jen peníze. Dřív jsem měl velký kulový a moc mi to nevadilo. Teď mám samý starosti aby to vše fungovalo. A to vše mne táhne ke dnu... Současné moto vem si hypotéku a pak holt musíš makat mne zatím moc nebere jelikož rád vzpomínám na dobu kdy jsem se jen tak poflakoval. Řídím velké stavby mnoho lidí. Dřív sem dělal rukama elektriku pak i truhlařinu. Obojí docela rád. A teď bych chtěl jen tak pozorovat, kecat, tvořit či se někomu dvořit.. Mám statek u Kácova. Nádherná krajina, pomalejší život. Krajinu míjej režimy bez povšimnutí. To jen my jsme někdy vyšinutí. Co já tím vším chtěl vlastně Tobě říci. Nevím vlastně si myslím, že jo. Chtěl bych být pánbůh. To je ale blbost co. Tak se na mne nezlob a hlavně nejdi do mdlob. Třeba Tě jednou odškodněj a budeš na tom jako já s těma starostma.
Autor umělec2, 30.08.2008
Přečteno 459x
Tipy 12
Poslední tipující: strawbery, Quigleika, takova, Bíša, Judita, BARBYE, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nechci nic řídit,ráda však pohladím,jen tak udělám radost človíčkovi a nekoukám kolik mám peněz,pokud mám vše zaplacené:-)nechci mít starosti s penězi a vidím že čím více peněz člověk má,tak má větší starosti,najednou nestačí tamhle na to a zase na něco jiného,kdepak,peníze jsou třeba ,ano celý život ale proč usilovat o ještě více peněz a pak se strachovat jestli každý měsíc budu mít na zaplacení hypotéky,nechci půjčku,nechci,nechci...koupím si to,nač mám...z Tvých vět jsi krásný člověk a děkuji že tu jsi:--)

08.01.2010 09:11:00 | Quigleika

stejně je pořád lepší,nemít nic,to jen naříkáš,jak jsi chudý,ale je ti jinak všechno šumafuk,nebojíš se že přijdeš na buben,nepošlou na tebe exekutora a kus toho žvance seženeš vždycky,když nejsi línej,jo je horší být chudej a línej.

18.03.2009 09:50:00 | takova

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí