pro TEBE

pro TEBE

Anotace: tak tady je něco z mých myšlenek :-)

Ahoj pane neznámý!
Jakpak se máš? Máš rád tuhle vtíravou otázku? Já vím….ptá se na ni každý, ale to já dělat nebudu - slibuji…. i když nedávám sliby, tak tobě ano….. Co jsi měl k večeři? Co jíš rád k večeři? A vůbec? Co právě děláš? Co celý život děláš? A…..myslíš na mě….někdy…..jako já na tebe?
Přemýšlím….zavřu oči a představuji si, co právě děláš: možná se právě hádáš s bráchou nebo jsi na počítači a brouzdáš po stejných stránkách jako já, třeba naše kurzory zajíždí na stejné místo a…..nebo jsi venku…..jsi tam s kamarády nebo se psem, prosím, jen ne s ní….. anebo na tom nezáleží, teď ještě ne…..třeba už se chystáš spát a já ti přeji dobrou noc. Přeji ti ji každý večer a k tomu posílám sladkou pusu….než ti ji dám jednou doopravdy…..kdy?
Pane neznámý, třeba nejsi neznámý, možná se vídáme každé ráno a vrháme na sebe nevraživé pohledy, třeba jsi to ty, o kterém si říkám, že je tak nemožný….třeba jsi ten kluk z autobusu, třeba bydlíš v mém domě a jezdíš druhým výtahem dolů, když já jedu nahoru, třeba mě dávno znáš, anebo se do mého života teprve chystáš….ať už je to jakkoliv, nečekej ideál, říkám ti to rovnou, protože…..nejsem možná tak výjimečná, jako jsi v mých představách, a třeba bych neuspěla v tvém přijímacím pohovoru, protože já: používám řasenku, a tvářím se, že jsem se tak narodila, někdy si na noc nerozčešu vlasy a jím čokoládu pozdě v noci a ještě k tomu máminu, a za nic na světě bych to nepřiznala, neumím balit kluky, nejsem dítě štěstěny a někdy dělám problémy, používám taháky, příšerně čmárám, jsem naivní, věřím v lásku, v osud, věřím v tebe, jsem protivná a žárlím na pěkné holky, občas se opiji, občas lituji, občas brečím vzteky, často chybuji, často miluji,věčně sním. Ale…..stojím za to.
Tak až se rozhodneš mě konečně mít, tak to udělej a já doufám, že nikdy nebudu proklínat dne, kdy jsem v tebe začala doufat, a že ti nikdy tyhle naděje, sny a touhy neomlátím o hlavu. Nechci si plánovat budoucnost, protože plány nevyjdou, a nechci čekat už moc dlouho, i když spěchat taky ne….kdyby jsi mě mohl ujistit, že přijdeš…..
Ale jestli není o co stát tak nechoď…ale ono je, protože někdy to člověk zkrátka pozná….
Dala jsem ti jméno víš, ale smál by jsi se…..směj se hodně prosím, ať je nám spolu fajn ? a až se teda potkáme, přines mi sáček gumových žížalek ?
Tak už pomalu vyjdi, dej na sebe pozor a za nějaký ten čas nashle……a na úvod tam hoď něco praštěného….ať tě poznám a ať se mi neztratíš
Autor Rama_Maslova, 23.09.2008
Přečteno 402x
Tipy 9
Poslední tipující: Judita, Luthien, 6thSun, Cagi, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

na to se dá říct jedinné..good:-) moc dobré:-) moc pěkné:-)

19.12.2008 13:05:00 | Lady Carmila

Výstižná a velmi povedená úvaha.

18.10.2008 01:03:00 | Riamia

Moc, opravdu MOC pěkné!

01.10.2008 14:33:00 | 6thSun

hele není to vlbec trapné jak si myslíš, možná je to mijí citovou rozpoležeností, ale dojala si mě, fakt nekecám:) mě se to moc líbí a myslím si, že si v tom najde každý kousek sebe:)

24.09.2008 16:33:00 | Cagi

líbí se mi to děvčice :)

24.09.2008 14:21:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí