Osamělost

Osamělost

Anotace: Co dělat když je člověk osamělý...

Mít ženu (holku) je přirozenou mužskou potřebou, extrémně silnou zejména v patnáctém až osmnáctém roku života. Jenže co když tato potřeba zůstane nenaplněna? V tom případě osamělému a zdrcenému jedinci zbývá jediné řešení - Tuto potřebu jakkoliv potlačovat. U mě se nejlépe osvědčilo THC a lehčí forma antidepresiv. Asi je to divné, ale je to tak. Tak normální a samozřejmý pocit, jako je potřeba lidského kontaktu, musím potlačovat látkami tlumícími psychiku. Dávky je třeba po čase zvyšovat, vypadá to tedy, že se kvůli pocitům osamělosti jednou ufetuji. Vlastně je ale pravda, že řešení se nabízí víc. Pořád taky můžu jít za kurvou. Stále si ale říkám, jestli to mám zapotřebí. Jestli na tom jsem vážně tak špatně. Jestli by mi to dalo to co chci, a neposlalo mě to do ještě větších sraček. Nechápu kde se stala chyba. Proč když nejsem žádná zrůda, musím v osmnácti přemýšlet nad tím, jestli využiji erotických služeb? Proč každá holka v mém dosahu je tak strašně nedosažitelná? Nejsem stydlivý, už hodněkrát jsem byl s děvčaty z netu a dokonce jsem i párkrát nějaké normálně oslovil. Ale co pak dál? Dál nic. Neměl jsem si s nimi co říct a ony co se mnou. A když náhodou nějaké souznění bylo, krachlo to tak jako tak. Nikdy nepochopím, a vždy budu závidět lidem, co dokážou někde v klubu jen tak oslovit holku, co se jim líbí, a pak s ní strávit celý večer a mít pořád o čem mluvit a nepřipadat si odcizeně. I když jsem nějakou párkrát oslovil, stejně je strašně těžké udělat to znovu. Hlavně vím, že i kdybych to udělal, k ničemu by to nevedlo. Dívka by mě s nezájmem poslouchala anebo se na něco vymluvila anebo si mě prostě nevšímala. Musí ze mě vyzařovat něco velmi negativního, když je tak odpuzuji.Jednou se toho prokletí zbavím a půjdu za kurvou...Jednou.
Autor Zmatenec, 27.09.2008
Přečteno 507x
Tipy 2
Poslední tipující: Fog, Pišák
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A třeba by to s těma holkama takový nemuselo bejt pořád,stačí jenom najít tu pravou..ale to je těžký..

22.03.2009 16:40:00 | Rumová vílenka v bílé mlze..

hlavně piš dál, líbí se mi to.nejsou to jenom prázdný kecy, to je to nejlepší

22.03.2009 16:38:00 | Rumová vílenka v bílé mlze..

Tak už to prostě je..já zas jen doufám a doufat budu, že jednou někdo příjde..ale pořád ještě čekám..

29.01.2009 20:15:00 | JeToRebel

za kurvou už sem byl a bylo to na hovno. To jen k aktualizaci tohoto příspěvku.

25.01.2009 15:41:00 | Zmatenec

Já ten pocit mám taky, ale paralen plus, není antidepresivum. :D

25.10.2008 18:55:00 | Fog

No tenhle pocit mám taky, a taky ho musím něčím tlumit, přesně jak píšeš ty, ale ja ho tlumím navštěvováním posilovny a musím říct že to plní účel skvěle a navíc jako bonus ti to dobře spraví postavu což má za následek jisté zvednutí sebevědomí, a odpadá strach z toho, že se ufetuješ ;) Zkus to! Přečti si na netu pár článků o tom jak cvičit a jíst, a věnuj se tomu naplno, a uvidíš, že tio bdue líp jak po marijánce.

08.10.2008 19:38:00 | Barbell

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí