Svět

Svět

Anotace: co se to děje?

Sedím v robotě chodím po venku mezi lidmi a pozoruji.
proboha co se s tímto světem děje?!
Mnozí mladí žijí úplně bez cíle jen ten život proflakují, profetují. Staří zase ztratili kontakt mezi sebou. a společně to vede jen k jednomu, závisti, nenávisti, a k uzavření se do sebe. A to není správné!
Pochop já si teď hraji na padesátiletého dědulu s logem
""jojo! To za naších časů nebývalo!"" Ale bývalo! Ono to jen v tuto dnešní dobu probíhá hektičtěji a rychleji, na celé planetě probíhají změny.

No abych nebyl jen černej:
děje se i mnoho dobrých věcí. Mnoho lidí se začíná vracet víc do přírody, je víc těch kdo vám pomůžou a nic za to nechtějí.
Rodí se nová generace dětí(tzv. indigové) a ty jsou na té v lásce vyšší úrovni. To ony povedou tento svět v příštím miléniu.
Prostě svět je zlý , dobrý , neutrální, a záleží na nás co si vybereme. Být dobrý: podivín:.... anebo být zlý: ale in: nebo neutrální: vysrat se na vše a všechny: a starat se jen o to svoje.
Co si vybereš ty??!
Autor Přítel, 11.10.2008
Přečteno 309x
Tipy 4
Poslední tipující: PatriceB, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Gratuluji ti k uchopení pojmu svět. Mnozí totiž píši básně nebo úvahy s názvem SVĚT - a pak ji to uteče někam do hor.. Protože reflektuješ docela intenzivně což je fajn. Pomoz mi definovat pojem SVĚT a neutíkej od toho slova někam k moři, jo? zkus to. budu se těšit na odpověď.

06.12.2008 14:47:00 | PatriceB

Zajímavá myšlenka, je to prostě život, a skutečně záleží jenom na nás, co si vybereme, kadma se dáme a jak se budeme chovat. Nic méně, ať tak, bo tak... jsme to pořád my, kteří si řídí svůj život...

16.10.2008 20:03:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí