Z nevyspání..? Něco.

Z nevyspání..? Něco.

Anotace: Patří do sekce "Zmatené výlevy" ..Tohle není dobré.. nějak mi hrabe?!

Kolem chodníků, plíží se tmavé stíny.. Víčka mi těžknou a přec nemohu spát..

Barvy se slévají v jednu duhu a zase rozpojují.. jak dětské dalekohledy s kamínky..

Cigareta v ruce hlásí svojí přítomnost hlasitým "Já jsem tu taky..!" Jediná mě hřeje.

Každý říká -dvě hodiny spánku jsou málo- kdyby věděli, že já jsem za poslední týden nenaspala denně víc jak ty dvě hodiny..

Děsí mě pomyšlení, že si lehnu a usnu.. přestože chci tak moc spát.. Ano spát.. ne bloudit v nočních můrách, budit se s výkřiky a slzami na tvářích..

Copak to nepřestane?

Pavučina strun mi zamotává prsty a hraje v myšlenkách /jen?/ a tóny, které vyluzuje rychle rozproudí můj tep..

Plyšovej méďa jedinej utěší.. jo, jsem stále ještě bezmocný dítě.. v některých chvílých /kéž by napořád.. ne bezmocné, ale dítě.. bezstarostné, radostné../

Bláznivý reakce na hvězdu na vrbě.. nikdy nezhasne, to mi věř..

Má mě rád, nemá mě rád, má mě rád.. chudák pampEliška, otrhali jí lístky a už jí zase hrabe.

Dobrou noc..
Autor *whatsoever*, 04.11.2008
Přečteno 325x
Tipy 13
Poslední tipující: LucQa, Duše zmítaná bouří reality, No name, už ne pernikova princezna, Simísek, danaska, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taky to znám.. :)

10.02.2009 00:28:00 | LucQa

To znám:) Snad to co nejdřív přejde :)

05.11.2008 17:35:00 | Simísek

Zajímavé čtení, líbí se mi to.

05.11.2008 13:37:00 | danaska

Náhodou dobré a věř, že s těmi nočními můrami nejsi sama, a já se poslední dobou dosti budím a nende mi spát. Mám v hlavě spousty smutku, který si se mnou opět začíná hrát... chmurné myšlenky.

05.11.2008 06:08:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí