SLOHOVÁ_PRÁCE - život je jedno velké divadlo...

SLOHOVÁ_PRÁCE - život je jedno velké divadlo...

Anotace: moje školní slohová práce

Můj život je naplněn zážitky a dobrodružstvími, který je okořeněn trochou lásky a akčností. My sami tvoříme své dílo, které bývá většinou bez potlesku! Pouze naše srdce může ve chvíly plesat radostí, nebo zkomírat nad vlastní hloupostí.
Jako režisér svého vlastního života nemůžu zahodit scénář při prvním neúspěchu. Důležitá jsou pro mě ponaučení z vlastních chyb. stějně tak nemohu ve chvílích úspěchu usínat na vavřínech, protože pýcha především předchází pád.
Život, stějně jako divadlo je plné herců, rolí a příběhů. Jako každý den na divadle se nahraje komedie, musím se připravit i na dramata a „na herce záporných rolí“. Oporu se budu vždy snažit čerpat z rodiny a ze svých nejbližších.
Stejně jako divák na divadle, který se nechá unášet příběhem, nevěří po konci divadelního kusu v divadelní triky, stějně tak i já se budu snažit nevěřit všemu co vidím. I skvělí herec a člověk jakým byl Jan Werich kdysi řekl : „ pokud nejde o život , jde v podstatě o hovno“. Jinými slovy je nutností nebrat všechno příliš vážně, vše se snažit řešit s chladnou hlavou. Umět se přenést přes své neúspěchy a umět odpouštět i ostatním – vždyť i oni jsou součástí mého života.
Jako každé divadelní představení je neopakovatelné, stějně tak bychom si měli vážit každého dne který, se také nebude opakovat. I nepovedený den, kdy se vše nedaří jak jsme si představovali, má svou hodnotu pro naše další dny.

Jsme režiséry, producenty a především jsme obsazeni v hlavní roli. Víme, jak to celé dopadne ale průběh a kvalita je především na nás. Snažme se o nesmrtelnost tak, aby naše činy a náš život byl smysluplný – přeci nechceme skončit v komparzu.
Autor Ty, 06.11.2008
Přečteno 541x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí