škola - stres, stres a zase jen stres

škola - stres, stres a zase jen stres

Anotace: ehm no jo, (ne)kritika:) ale byla bych ráda kdyby si to přečetlo co nejvíc lidí a nejkrásnější by bylo, kdyby každý, kdo si to přečte našel alternativu ke slovu muset...

Každý si to zažil, ne každý na to ale vzpomíná - malé trauma způsobené stresem ze školy. Proč se ale se stresem setkávají i děti, které mnohdy nejsou schopny toto břemeno unést?
já mám pocit, že za tím spočívá banalita, jedno jediné prokleté slovo. děti ho slýchavají nesčetněkrát denně, dá se říct, že každou hodinu. možná i ty, který teď čteš tohle slovo slýcháš a používáš až příliš často... mluvím o slovese muset, význam tohoto slova svazuje.
"Musím chodit do školy."
"Musím se dobře učit."
Musím, tedy nemám jinou možnost.ovšemže, ta druhá možnost tady je! ale pro dnešní společnost je tato možnost nepřijatelná, už předem zavrhnutá. takto se z dětí stávají oběti stresu, jako by ho v dospělosti neokusily dostatek...
Žel bohu, já nejsem člověk, který by to mohl změnit a ti, kteří by mohli (především učitelé) to nejspíš nevnímají. Není se ale čemu divit, vždyť stres na dětech nepoznají mnohdy ani rodiče. já jakožto studentka zmůžu jediné - zakřičet do světa: "LIDI, OTEVŘETE OČI, VŽDYŤ Z TOHO TY DĚTI ZEŠÍLÍ!!!!"
Autor angelicek, 08.11.2008
Přečteno 429x
Tipy 2
Poslední tipující: Bíša, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je třeba děti pochválit, motivovat, nementorovat, ale učit je
zajímavými postupy...

09.11.2008 19:11:00 | Bíša

Jo no, zruště školy... :D
Ne, fakt. Já si myslím, že bez trošky toho stresu to snad ani nejde, říkám trošky, ne že z toho děcko zešediví. Ale když se nehnojí, není úroda, ale tak to je každého věc... Mě kdyby občas někdo nevystresoval, tak se na všechno vykašlu a skončím v osmnácti na pracáku:) Takže závidím těm, kterým to do hlavy leze samo, a lituju ty, kterým to do hlavy nejde ani heverem.
Se mi zdá, že na tohle téma tu snad ještě ani nic nebylo, takže bod za originalitu a soucit se stresovanými:D

08.11.2008 21:55:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí