Citová závislost

Citová závislost

Anotace: Zajímá mě váš názor:)Tak pište:)

Včera mě napadla myšlenka, zdali existuje člověk,
který není na nikom ze svých blízkých
vůbec závislý. Teď samozřejmě nemyslím mnichy a podobné,
jenže to nejsou úplně běžní lidé.

Třeba já jsem svým způsobem citově závislá na rodičích a své sestře, ale nemyslím to tak, že bych bez nich nemohla žít. Je to takový ten pocit, že je mám ráda a že je ráda vidím.

Něco podobného cítím ke svému manželovi. Samozřejmě ho miluji a jsem na něm též svým způsobem citově závislá, ale neznamená to, že bych na něm visela bezmezně. To samé cítím i ke své malé dcerce a to všechno s vědomím, že mi jednou vyroste a odejde z domu. Vím, že ji mám
"jen půjčenou od Boha" a že s námi nebude žít věčně.

Největší problém v celé své závislosti na blízkých vidím smrt...
Při představě, že někdo z nich zemře se mi dělá temno před očima. Nedovedu si představit, tak se jednou budu srovnávat s tím, až někdo z nich zemře.
Přesto, že vím, že smrtí nic nekončí, je pro mně smrt předěl, po kterém si nebudeme pamatovat, že jsme se znali a měli rádi...
Autor hezule, 21.11.2008
Přečteno 624x
Tipy 5
Poslední tipující: Fenceless, Agniezka, sluníčko sedmitečné, Iva Borecká
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jaj, jak bych to jen řekl správně? Snažím se necítit a považuji to za slabost. Mě úplně stačí, že můžu milovat myšlenku.

05.09.2009 12:58:00 | Fenceless

Potřebuji k životu vědomí, že jsou na světě lidé, které miluju! Nejsme spolu svázáni pupeční šňůrou, ale oním -Jsem tady pro Tebe.
Myslím, že tenhle pocit mám téměř ke každé lidské bytosti.

11.12.2008 08:29:00 | Iva Borecká

Řekla jsi:
Vím, že ji mám "jen půjčenou od Boha" a že s námi nebude žit věčně.
V podstatě tuto myělenku rozviň na všechny věci, co vidíš a cítíš (i ta závislost je půjčená a tedy konečná).

30.11.2008 13:07:00 | dead-head

Je to zcela normální.Pouze nyní se ten cit ,nazval jako závyslost.Vědomí toho,že někoho máme je pro nás důležité.

22.11.2008 17:37:00 | Replix

Je to zajímavé myšlení, ovšem myslet, či zkusit si představit, až jeden z nich zemře... nevím, já to nedokážu, spíše nechcu, myslím, že představa některých věcí, či skutků...je mylná, neb dokud to nepoznáme na vlastní kůži, je to prostě jen domněnka, která může být úplně mylná.

Jinak su také svým způsobem závislá jako ty na rodině, miláčkovi...

21.11.2008 14:24:00 | NikitaNikaT.

zaujimava uvaha svuj nazor skusim sformulovat o vikendu, ted jsem tu jen na "skok"

21.11.2008 13:51:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí