Anebo jsem zešílela, anebo jsem ...

Anebo jsem zešílela, anebo jsem ...

Anotace: Mám chuť řvát, že mi je všechno jedno – ale ještě to není celkem pravda. Stejně jako není pravda, že již nemám vůbec žádný strach.

Nevím jestli je to natrvalo, nebo jen další amplituda v mém životě – ale dnes jsem si uvědomila, že se něco v posledním období změnilo.
Mne blízka osoba XY – už mi nevadí, když budeš psát své komentáře dle Tvé libosti a už mi nevadí, když mě nazveš třeba Lobušík.
To, že tu a tam si zakouřím, platí již nějaký čas, ale už mi nevadí, že to víš.
A mladý muži XZ – ne – opravdu mi nevadí vytahovat dle Tebe tzv. trapné věci.
A pane XW – nejvíc jsem si o Tobě upravila svou projekci s realitou – poté co jsem měla pocit, že jsi zkusil nejprv přes vzkaz a pak i přes komentář vyvolat pocit viny. Třeba tomu tak vůbec nebylo – ale ten pocit ...

Víte, bohatě si vystačím se svými vlastními pocity viny a strachu a nepotřebuji nosit ještě i ty Vaše.

Od toho zakopnutí na těch schodech se tak nějak pořád všemu jen chechtám.
Mám chuť řvát, že mi je všechno jedno – ale ještě to není celkem pravda.
Stejně jako není pravda, že již nemám vůbec žádný strach.
A zřejmě mě ještě čekají překvapení v podobě pocitu trapnosti – ale nějak se právě teď na ty situace docela těším, protože jsem od přírody tvor zvědavý …

Jen mi je líto některých lidí, co jsou mi blízcí, že nejspíš vůbec nejsou ve stavu pochopit, co se se mnou děje.

A nejspíš už zítra – pozítří třeba budu zase v další depresi … všechno tohle si uvědomuji …
ale právě teď je mi tak jak je ...

Anebo jsem zešílela, anebo jsem se o další velký kus osvobodila … možná obojí …

A P.S. pro osobu XY - když Tě to poteší tak ešte cmuk a pusa ;-D
Autor Romana Šamanka Ladyloba, 24.11.2008
Přečteno 501x
Tipy 19
Poslední tipující: PIPSQUEAK, Agniezka, Triffid Kolbe, umělec2, Belmon, Štěpina G, NikitaNikaT., páááááááá, Dota Slunská, enigman, ...
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jardo - i tobě cmuk a pusa :) ale jinak než ...

09.12.2008 23:07:00 | Romana Šamanka Ladyloba

... nikdo není dokonalý? ... a co já? ... ;-D

27.11.2008 08:00:00 | JardaCH

Jedna z pravd, nevytvářej si chybné domněnky :)
Nikdo není dokonalý ;)

25.11.2008 19:16:00 | Dao de

Hladina rozechvělá kdy kroky podrží pro dnes teď co zítra již platit nemusí a hlasy jiných se bouří mosty boří však tvůrce připraven tyto propasti překlenout a pak se z druhým břehem obejmout.

25.11.2008 16:41:00 | umělec2

Mno, jelikož ty lidi neznám, neznám ani vlastně Tebe, tip jsem dala za to napsanání. Pro mě je to jistá upřímnost a možno nebylo tak lehké to napsat, nazvala bych to jakousi odvahou a opravdu Ti přeji, abys´na místo teho nápisu na lednici "Každý den je mi lépe a lépe"... byl prostě skutečností...

25.11.2008 11:12:00 | NikitaNikaT.

pampelichka - hm takove opojeni znam a rikam ti tohle je malinko jine ... protoze nejlip i nejhur je prave ted ...

jak pisou v jedne knizce - zmen si slogan na lednici
za "Vzdej se vsi nadeje" misto "Kazdy den je mi lepe a lepe"

25.11.2008 09:49:00 | Romana Šamanka Ladyloba

..důvěrně znám ty stavy, říkám jim opojení nadějí v lepší zítřky..

25.11.2008 09:19:00 | páááááááá

No a je to všechno venku...:)

25.11.2008 09:01:00 | Dota Slunská

Nenechej se vydeptat, mm?:-* Tě máme rádi:)

25.11.2008 06:56:00 | Simísek

Souhlas se Simi...

25.11.2008 00:45:00 | Bíša

Anewue :-*

24.11.2008 22:59:00 | Romana Šamanka Ladyloba

osvobodila...chcechtej se dál Romi

24.11.2008 22:57:00 | Anewue

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí