Žiju pro budoucnost...

Žiju pro budoucnost...

Anotace: věřím v lepší budoucnost...

Užívej si každého okamžiku tak, jako by byl měl být tvým posledním. Žij dnes... Všude se můžete dočíst, že nejdůležitější je okamžik dneška. Já vidím mnohem důležitější okamžik lepšího zítřka..Špatný den zaháním vidinou lepší budoucnosti. Ano, jsem možná snílek, ale někdy se možná i dočkáme té růžové budoucnosti, kterou jsme si už tolikrát představovali.
Nikdy jsem nebyla žádná kráska, ale když jsem byla malá, byla jsem horší než průměr a dobře si to uvědomovala.... Moji rodiče mi sice říkávali, jak mi to sluší a za to jsem jim do dneška moc vděčná, jinak bych nebyla taková jaká jsem a nejspíš se topila v mindrácích, Ale nikdy jsem také nemohla přehlédnout své spolužačky, kolem kterých se neustále točili kluci. V těch chvílích jsem si představovala, že jednou až budu velká, budu také štíhlá, krásná a všem těmhle lidem ukážu, že nejsem o nic ošklivější než Andrea nebo jakákoliv jiná třídná kráska.
Je mi 17, nejsem žádná sexbomba ani modelka, ale o kluky nemám nouzi. Jsem se sebou spokojená. Velké potěšení mi přinesla skutečnost, že kluci, kteří v dřívějších letech o mě nejevili zájem, dnes změnili názor...
Možná je to dětinské, ale já věřím, že když něco opravdu chci a budu pro to dělat maximum, tak se to splní... Proto klidně sněte, doufejte, to vám nic neudělá. Možná, že se to nesplní, ale aspoň na chvilku budete šťastní. Lidé mi říkají snílku, žiješ v pohádce, ale co když se ta pohádka jednou uskuteční??? Nestojí za to čekat???
Autor Lady Dreamer, 22.12.2008
Přečteno 376x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, člověk by měl mít sny, ale opravdu je důležíté pro ně něco udělat:)

30.12.2008 23:54:00 | ondra88

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí