Smysl života I.

Smysl života I.

Anotace: ..................

Kam jen zmizela víra.V lásku?
Nechápu tuto dobu a ani jsem jí nikdy chápat nechtěl.
Když sleduji lidi jak se sami zaprodávají a častokrát bezproblémové vztahy si ničí úlety.Protože v jejich vlastním vesmíru v hlavě otázky působí tak,že fantazie ožívá a věci vypadají tak,jak mají.(nebo nemají)
Nyní je moderní se rozvádět,nemít stálý vztah ale to bude zřejmě způsobeno,věcmi jako mobily,smsky,ajko,líbko.Kde se s lidmi setkáváme jen přes texty a nevíme jak se chovají na živo.
Kolikrát jestli nehrají divadlo,aby získali něco,dosáhli toho jakýmkoliv způsobem.
Hrajeme si tolikrát na to,co nejsme.
Každý člověk potřebuje,podržet když se potápí,přítele který ho podrží a vím o něm vše.Miluje ho jaký je.
Lidé by si takových lidí měli vážit,jaké mají.Jelikož jich je jen pár a když zmizí ze života,tak se možná člověk utopí.
Kde si má člověk najít smysl života,nebo čemu věřit?
Toto století má být zejména plné závisláků.
Budeme závislí na lidech,věcech ale zároveň tím ztratíme svojí vlastní svobodu.
Když zmizí svoboda,vlastní duše,možnost se nadechnout,neřídit si ničím,co je módní,být ve stádu,v tlupě,ve více lidech,čím se řídili již pravěcí lidé.
Všechno je to jen o lidech.
Každý nadává jak je svět a život mizerní ale lidé si za to mohou sami.
Zavinili jsme si to tak,jak jsme si chtěli a proto je nejlepší házet vinu na někoho jiného,hlavně že já jsem čistý.
A proč se tak chováme,copak jsme ztratili,něco,kvůli čemu chceme žít.
Světem bloudíme,čekáme že se objeví nějaký zázrak z nebe,ale člověk musí jít a věřit.
Proč jsou lidé smutní,už v našem věku jsou ztrápení.Z dětských rozesmátých tváří se stanou otrávené ksichty dospělých.
Dalším problémem jsou předsudky,které získáváme,když jsme malí,tak si toho nevšímáme ale jak stárneme,více rozdílu přibývá,jsou patrné a mění tím lidskou duši.¨
Ale zase naopak abych jen nenadával,není krásné žít naplno.
Smát se raději,než plakat.
Chodit s přáteli ven,poznat lásku,která člověka v hloubi srdce zahřeje.
Držet se své cesty,svého smyslu života.
Ale za všeho nejdůležitější je najít se.
Poté jdou věci už snadněji a nebo najdou se řešení.
Ať se Vám vaše sní vyplní,všechny co si přejete.

Člověk si samotnej musí uvědomit,že je šťastný :-)
Autor Vlk v rouše, 29.12.2008
Přečteno 837x
Tipy 50
Poslední tipující: Terror.Angel, umělec2, Andry.., Aren, Sýkorka07, Stepankas, Zefi, lonelymaiden, Patěnka, Cassée Moteur, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Je to dobrá úvaha proto se mi ten pohled do zrcadla nelíbí.

19.09.2010 13:53:00 | umělec2

Spousta lidí jde se stádem... Kolikrát vidím stejně oblíkané lidi se stejným účesem... Vypadají jako klony. Nejen to, je toho spousta dalšího. Je to moc hezká úvaha. Jo, co dneska znamená svoboda, nezávislost. Možná, že to jsou pojmy nebo realita. Tak či onak, každý to má jinak :) Ale opravdu nádherná úvaha.

09.11.2009 20:41:00 | Cassée Moteur

Moc pěkné zamyšlení, musím říct, že je to všechno pravda, ale bohužel už těžko nastane situace, kdy by se nad tím všichni zamysleli. Na druhou stranu je dobře, že pořád existují lidé, kteří za tohle bojují a tak snad...všichni takoví úplně nevymřou :-)

01.08.2009 20:18:00 | Pešulka

Jo. S tím uplně souhlasím. A vztahy jsou čím dál víc neosobnější- když jsou formou textů. Naprosto. Perfektní úvaha.

31.03.2009 21:38:00 | Thesssinka

Ani já nerozumím této době, a nejen proto, že úchylnost je stavěna na odiv, obdivována amorálnost a kdo se neřídí heslem "Nevaž se, odvaž se!" je přinejmenším divnej...

05.03.2009 15:17:00 | La Suneteto

Pěkně si to napsal...do svého nitra by každý člověk měl jít...

03.03.2009 22:35:00 | Agniezka

Dala bych více ST moc hezky napsané.

19.01.2009 12:39:00 | sluníčko sedmitečné

ST! Za obsah, nápad, myšlenky. Láska je někdy tak proměnlivá... Faktem zůstává, že jsme to my, kdo si utváří život, lásku a věci, které se dějí kol nás. Někdy nás jisté věci, city, slova a činy druhých mocka bolí, a někdy jsme to my sami, co si ubližujeme... nikdy se nikomu nezavděčíme, vždycky se nande někdo..., kdo bude nespokojený... najdou se aj tací, kteří na první pohled lásku rozbíjí... ale řekni, může někdo jiný rozbít vztah, který vlastně nefunguje? Když člověk ulítne... bohužel se to stává poslední dobou asik časteji... někdy mám takový pocit, dá se to odpustit... ale když se člověk zamiluje do někoho jiného, spí s ním... je to nevěra, pokud je zadaný, ale pořád je tu otázka, proč se to stalo??? Každý čin, myšlenka má dvě strany, dobrou a špatnou, rub a líc...

30.12.2008 18:48:00 | NikitaNikaT.

Tolik myšlenek... A víš co? Donutil jsi mě přemýšlet... To se moc často nestává:)
A věř, že víra v lásku pořád je..

29.12.2008 22:36:00 | Simísek

nevim jestli krásná úvaha... :) spis bych řekla povedená nebo upřímná...
co mě na tom zaujalo nejvic - byla tam jedna věta - všichni si na něco hrajeme- nebo nejak tak... nevim jestli je to prava, ale právě proto, že ty lidi co mam kolem sebe mam ráda takový jaký sou, tak doufám, že oni ani já se nemusíme přetvařovat.... :) na druhou stranu - i milosrná lež je taková trochu forma přetvářky, což?...

29.12.2008 16:20:00 | stmivani.na.lepsi.casy

Moc krasna uvaha, prave ted v zaveru roku se sem velice dobre hodi. je treba popremyslet nad vztahy i laskou, potrebujeme ji stale, v mladi i ve stari dvojnasobne, jsem potesena ze jsi tohle tema otevrel ano vsechno je pouze v lidech samych.Laska a cit, by mela vzdycky zvitezit kdyz selze rozum diky priteli, krasne radky.

29.12.2008 15:48:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí