Nohy

Nohy

Anotace: moje prízemné túžby... alebo večná nespokojnosť tej ženy vo mne.

.
Vždy som závidela vysokým ľuďom. Úplne zo všetkého najviac hádam to, že majú dlhé nohy. Aký to musí byť pocit dívať sa na svet z výšky... Predstavujem si to a tíško závidím.
Vďaka dlhým nohám stačí urobiť krok tam, kde ja musím cupkať ako kuriatko.
Vďaka dlhým nohám je tanec niečo, na čo sa dá pozerať.
Vďaka dlhým nohám získava žena akúsi gracióznosť a už z diaľky je jasné, že to čo sa blíži, je žena.
Vďaka dlhým nohám sa dá ľahšie vyhnúť mlákam čo považujem za čisto praktickú výhodu.
Dlhé nohy akýmsi záhadným spôsobom priťahujú mužský pohľad. Ten môže pomaly pokračovať vyššie a kým sa dotyčný pán dopracuje k tvári býva obvykle pozitívne naladený až priveľmi. V mojom prípade mužské pohľady obvykle začínajú o poriadny kus severnejšie a cesta do očí je, pochopiteľne, podstatne kratšia.

Jedinou nevýhodou dlhých nôh sa mi teraz javí presun tažiska.
Mať stabilitu je v dnešných časoch rozhodne výhodou, čo poviete?

Pochopte ma, prosím, správne. Nie som nevďačná, skôr naopak, som veľmi vďačná prírode a rodičom za to, ako vyzerám, že mám zo všetkého správne počty a všetko je funkčné.
Len by som si rada skúsila, aké je to mať magnet na mužské oko aj niekde inde ako v dekolte.
.
Autor maranika, 16.01.2009
Přečteno 270x
Tipy 12
Poslední tipující: sluníčko sedmitečné, Iva Borecká, WhiteSkull, enigman, Romana Šamanka Ladyloba, Bíša, Tacca, 6thSun
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:)) áno, mláka je louže :)
my ludia nie sm azas az tak odlisni, vsak? Nespokojnost je nieco, co nas spaja :D

28.01.2009 10:11:00 | maranika

Mám pusu od ucha k uchu. Já zase se svým metrem sedmdesát pět chtěla být malá a místo jednoho kroku jich udělat dvacet a nevyčuhovat z řady a..."o))
Nevím co je vyhnout se "mláku" nebo tak nějak. To je louže??

28.01.2009 09:36:00 | Iva Borecká

Veve - videla si fotky z Počátek ? Tomu sa predsa hovorí "hlboký pohľad do očí" - ale inak chápem moc dobre

20.01.2009 09:29:00 | Romana Šamanka Ladyloba

6th: dakujem aj za ten. :) rada sa dozviem presnejsie, co je v tej polovici ...

Toto je len kratka lahka uvaha. Nehladate v tom ziadnu zivotnu mudrost, ani moje presvedcenie.. a uz vobec to neznamena, ze tymto "problemom" sa zaoberam intenzivne.
Len mam obcas chut rozpravat o niecom nepodstatnom, napr. o nohach :)

16.01.2009 12:45:00 | maranika

Dávám 1/2 tip, neb souhlasím jen z půlky :-)

16.01.2009 11:45:00 | 6thSun

..pravda jsme stále jako ženy s něčím na sobě nespokojeny..víš..kdys jsem záviděla-nižší vzrůst..že mohou nosit všechny boty vysoce podraženy..ale to už je hodně dlouho..nosím botasky,neb něco podobného..a výška....tss..
starostí jiných je dost..každý člověk je jedinec sám o sobě..hmm..byla by to nuda vypadat stejně..
..a chlap je chlapem dle mého-když se dívá do hloubky duše a ne hloubky výstřihu a délky noh..pa..pa..

16.01.2009 09:38:00 | Tacca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí