Rozodnutí

Rozodnutí

Anotace: dva muži a jedna dívka

Koukala jsem jak si jdou,jeden vedle druhého,oba narovnaní. Jejich krok byl rychlý,jak kdyby se každý z nich snažil být na těch věřejných záchodcích dřív než ten druhý..zamyslím se..ano typické,nechápu proč si nedají pokoj. Pořád to jejich debilní soutěžení..jeden navrhne že mě pojede doprovodit domů a druhý se hned přidává.
Patrik-ten první, je to užasnej kluk kterej má charisma,je milej a holku by v životě nepodvedl, umí se prát,takže dokáže se i ubránit a hlavně se dokáže chovat ve společnosti.
Erik-kluk kterej má obrovský kouzlo,alespoň pro mě a taky jeho šarm, nechci si přiznávat že ho miluju, po to všem co sem s ním prožila, on je spíše hajzlík a rád podvádí svoje holky,ale pokaždé když se podívám na jeho andělskou tvář,mám chuť mu všechno odpustit..
Jak si tak kráčeli vedle sebe jak nějací krocani tak sem dost přemýšlela kterého si mám vybrat, jeden by mě na rukou nosil, ten druhý také,akorát by mě neunesl¨. Snažili se oba být mi na blízku, jakmile jsem prosila o cigaretu, ani sem nestačila doříct a už jsem před nosem měla dvě krabičky,ovšem každou držela jiná ruka.
řekla jsem dost,takhle už to dál nechci,musím něco vymyslet, něco v čem poznám který je lepší, akorát jsem netušia co bych mohlka vymyslet, navrhnout. A pak jsem na to kápla, co takhle strávit s každým tři dny někdě o samotě, jedině tak poznám, který z nich je lepší. Tento nápad se mi velice zalíbil a v plánu padla chata mojí nejlepší kamarádky,která mi jí jistě propůjčí.
První tři dny sem trávila s patrikem,dokázal uvařit,postarat se o mě, a všechny praktické věci udělal.Ne že bych se s nim nudila,ale občas byl velice všední. Ano romantická večeře při svíčkách je sice nádherná,ale už trochu ohraná, já vím že jsem náročná,.každopádně to bylo moc hezké..
Další tři dny následovala výměna.. Erik.. pamatuju si jak nám tam praskla žárovka a on se marně snažil jí vyměnit, nakonec sem to musela udělat já.. byl trochu neohrabaný a nešikovný v praktických věcech, jediné co uměl uvařit byla omeleta na tisíc způspbů a řízky..na jednu stranu sem ho nenáviděla,když jsem si vzpomlěa na staré časy jak mi ublížil, když on byl tak kouzelný..
nemohla sem se rozhodnout jestli mám začít ,,nový příběh" nebo pokračovat v tom starém...( a stále se rozhoduji)..
Autor Phoe.be, 21.01.2009
Přečteno 308x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí