Co je pro mě štěstí a proč nesázím

Co je pro mě štěstí a proč nesázím

Anotace: Každý to své štěstí má schované v něčem jiném ...

Určitě jste slyšeli o člověku, který si vsadil a vyhrál několik milionů. Možná je to štěstí, možná náhoda. Také jsem to zkoušel, ale nikdy jsem mi nepodařilo cokoli vyhrát, kromě pětikoruny u dětské loterie. Dokonce ani v tombolách na plesech se mi nedaří. Ačkoli jsem si pokaždé koupil nejméně deset lístků, nikdy jsem nic nevyhrál, ani koláč jako nejnižší možnou výhru pro zoufalé.

Pokud se mám věnovat tématu štěstí, musím pokročit k tomu, kde mé štěstí skutečně vězí. Vždycky když o něco usiluji a přinesu pro to třeba i velkou oběť, pak se pozvolným tempem dostaví úspěšný výsledek, byť i malý. Ze všeho nejvíc mě rozčilují lidé, kteří se o nic skoro nesnaží a sklízejí velké úspěchy. Kde je ta jejich práce? Pokládám si často takovou otázku, když se mi zrovna něco nepodařilo. Snad je to u těchto lidí tím, že jinde nemají úspěchy a proto je nějaká vyšší spravedlnost odměnila tady.

Abych byl konkrétní k vyjádření svého štěstí, tak jím nejsou peníze, ani moc, ani výhry v loteriích. Pro mě, a možná i pro spoustu dalších lidí, je štěstí odměna za projevenou snahu.

Pokud bych to však zjednodušil na minimum, úplně mi stačí se ráno probudit s vědomím, že jsem živý a relativně zdravý. To mi k vykročení do příjemného dne úplně stačí.

A co se týče na začátku zmiňovaných sázek v loteriích, tam asi jen tak nezbohatnu, a nemusí jít o milionové výhry, třeba jen o tisícové. Holt mi nezbývá nic jiného než se živit poctivou prací. No brr …
Autor Petr N., 30.01.2009
Přečteno 465x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí