Kouzelný místo

Kouzelný místo

Anotace: každý ho má...

Většina lidí nějaké má..Místo, kde je mu dobře, kde se cítí dobře, kam se utíká schovat, když mu není do zpěvu. Pro někoho je takovým místem pokoj, pro další les, existuje spousta míst.
I u nás je jedno kouzelný místo, kde bych teď nejradši strávila většinu času. Pro někoho je to možná jen kus země na kopci, spousta lidí projde jen tak kolem a nevšimne si tý krásy, ale pro mě je to místo kouzelný. To místo je nádherný svou atmosférou. Nejkrásnější to tam je v noci, kdy jste tam úplně sami. Sedíte si na lavičce a díváte se na rozsvícený město pod váma. Když je zima, můžete zůstat v autě a i přesto se vám celý město promítne jako jeden velký film. A jen tady máte pocit, že jste nechali všechny problémy pod tím kopcem, aspoň na chvíli.
Pro mě je teď zvláštní i něčím jiným. Je plný vzpomínek na jednoho skvělýho človíčka, s kterým jsem tam, sice krátce, strávila pár opravdu krásných chvil..Tady jsme vedle sebe mlčky stáli a pozorovali těch nespočet světýlek před náma. Tady mi řekl, že by se mnou chtěl být, tady jsme se milovali.
Tohle místo mám moc ráda, ale už nikdy nebude stejný jako dřív. Už navždy ho s ním budu mít spojený. Kus něho tam bude už napořád se mnou a bude to podobný, jako když jsme vedle sebe koukali tiše na to město.
…Kus tebe tam bude napořád, ale ve skutečnosti se tam se mnou už nikdy bohužel nepodíváš…
Autor malý lachtánek, 02.03.2009
Přečteno 409x
Tipy 16
Poslední tipující: Bíša, Agniezka, NikitaNikaT., Kapka, Kubino 2, Caracol, ni.va, PoeziGirl, maranika, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

krásné..jednou bych se na to místo chtěla podívat s tebou.

18.03.2009 10:05:00 | Agniezka

Smutné a dojemné... ale víš, že kus jeho tam je... tam vždy nandeš jistou úlevu, ten pocit, že aj když se budeš cítít sama, abo sama budeš... tam s Tebou vždycky někdo bude...

11.03.2009 12:45:00 | NikitaNikaT.

Nádherně napsáno a ten smutek chápu.

09.03.2009 11:18:00 | Kapka

... hlídej si své místo, na kterém ti nikdo nemuzu ublížit... hod starosti z toho kopce a vracej se stále na to místo plné klidu ( a takový místo nemusí být jen na tvým kopci, ale i v tve dusi... je tam, jen je třeba ho objevit... a ja ti pomuzu ho najít;-)

05.03.2009 23:19:00 | Caracol

jo, je to tak. a podobně na tom jsou i vůně...

03.03.2009 00:31:00 | ni.va

máš pravdu. Miesto pre nás získava na význame, keď nás k nemu viažu spomienky.
Pekné.

02.03.2009 13:34:00 | maranika

lachtánku :) moc hezký

02.03.2009 12:53:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí