prázdnota....

prázdnota....

Anotace: určité pocity co má asi každý znás...

Určitě to znáte každý...venku je krásné počasí, ale vy sedíte v pokoji a nic se vím nechce...nechce se vám nic, protože máme sami v sobě zmatek...nevíte co máte dělat...přemýšlíte nad vším možným, ale stejně na nic normálního nepřijdete...a ještě jste sami...i kdyby jste chtěli, tak nemáte za kým jít...vaše láska je daleko a nechce te ji zatěžovat tím, že jste smutní...tak raději jen sedíte a zase jen přemýšlíte...pustíte si nějakou písničku co vám připomíná všechno to krásné...a v tu chvíli zjistíte, že máme úplně mokré tváře a z očí padají slzy pořád více a více...ale ono to nejde ovlivnit...protože víte, že to co bylo se už nevrátí...to nejhezčí období vašeho života, už je jen ve vzpomínkách a vám je ještě hůř...nejraději by jste se teď hned rozběhli do jeho náruče a už nikdy se zní nevyprostila...pořád měla ten krásný pocit bezpečí, útěchy, štěstí, ale hlavně lásky...ten pocit, že je tu někdo komu na vás záleží...kdo by pro vás dýchal...kdo by udělal cokoliv jen, aby viděl váš úsměv, který ho vždycky zahřeje na srdíčku...ale za kým máte jít, když vaše láska, které jste ublížili je moc daleko...za kým tedy? kamarádi?? co ty nám řeknou..to bude dobrý..vždyť si najdeš jiného...a lepšího...ale copak to jde?? vždyť to nejlepší co jste měli je pryč...snad se dá doufat, že se to vrátí, ale ne vždy to tak opravdu je...vždyť láska je tak křehká věc...ale co vám to pomůže...člověk dál sám a sám se v tom utápí...

šlyšela jsem krásný citát..."JEN SILNÝ ČLOVĚK DOKÁŽE BREČET PRO TOHO KOHO MILUJE!!!"

a je to pravda...člověk když miluje a nemůže být se svým miláčkem brečí čas...ale vůbec se za to nestydí...protože miluje!!!! milovat je krásné, ale mnohdy je to jen bolest a trápení...:'-(...važte si lásky, když ji máte a neudělejte nic čím by jste se o ni mohli připravit...je to to nejhorší co můžete udělat!!!
Autor šášátko, 07.03.2009
Přečteno 377x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí