Bolest

Bolest

K čemu jsou člověku úspěchy ve škole, v práci, když během okamžiku přijde o to nejdražší co měl. K čemu to všechno je, když to nemůžete sdílet s tím, s kým byste chtěli. Mně to všechno přijde najednou k ničemu.Tak co má ještě smysl?
Prožijete sice krátkou, ale nádhernou dobu plnou štěstí, až si říkáte že to ani není ve vašem případě možný. O to větší je teď ta bolest, která se zadírá čím dál hlouběji a ovládá celý moje tělo.
Připadám si jak ten strom, který napadne nějaká zákeřná nemoc. Postupně ovládá celý strom, strom chřadne a chřadne až jednou uhyne..
Nechci dopadnout jak ten strom, snažím se bojovat, ale síla občas zrazuje…
Autor malý lachtánek, 08.03.2009
Přečteno 550x
Tipy 12
Poslední tipující: Bíša, Paulín, Agniezka, NikitaNikaT., Lylča, Simísek, floreciente, maranika, Caracol, Kapka, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je potřeba bojovat, určitě nejsi žádná padavka a hlavně...hezky píšeš.

14.03.2009 16:17:00 | Holis

spíš než síla, tak víra pomáhá...s plynoucím časem a odstupem uvidíš vše jinak...vím,že ted to asi bolí a bolet ještě bude,ale musíš se od toho zkusit odpoutat,a radovat se právě z těch věcí,které Ti ted přijdou zbytečné...to trochu pomůže,uvidíš...a kamarádi..:)

13.03.2009 12:29:00 | Agniezka

Když se budeš litovat a uzavírat do sebe... strom bude víc a víc upadat... zbyde z něj jen strouchnivělý kmen, bez lístků... smířit se s některými věcmi a skutky je opravdu těžké, ale přes bolest se musí jít dál a dál žít... začít znova, od nuly...

11.03.2009 12:53:00 | NikitaNikaT.

Vidíš, že spoustu lidí tady Ti tu sílu posílá... Chceme Ti ji dát. Tak se nevzdávej...
V jednom filmu s Rudolfem Hrušínským(tuším, že "Tichá bolest") bylo řečeno něco v tomto smyslu(nepřesně): "Bolest je velmi krutá. Vždy odejde, ale vždy se znovu vrátí... A pak zase odejde... A zase se vrátí... A zase odejde..."

09.03.2009 20:19:00 | Simísek

Lachtánku, tak ráda bych si přečetla od Tebe něco veselejšího...

09.03.2009 18:55:00 | floreciente

"Život a smrt... síla a klid. Jestli skončím dnes, stejně to stálo za to. I ty strašné chyby, které jsem udělala a které bych napravila, kdybych mohla. Ty bolesti, které mne ničily a děsily mou duši. To všechno stálo za to... že mi bylo dovoleno jít tam, kam jdu... což je peklo na zemi, nebe na zemi... zase zpátky, dovnitř, pod, někam mezi, skrze to, do toho a nad."
(Gia Marie Carangi)

09.03.2009 11:17:00 | Caracol

Až ti bude v životě nejhůř, otoč se ke slunci a všechny stíny padnou za tebe.
(J. Lennon)

09.03.2009 11:11:00 | Kapka

http://www.ini.cz/ranka/zen/zen067.htm

09.03.2009 02:12:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí