..věci se mění..

..věci se mění..

Anotace: ..vyhrabala jsem náhodou staré promlouvání..a úžasnost je nikoli v skladbě či tématu..ale faktu, že jsem tehdy nechala myšlenky plynout a jen je v rychlosti zaznamenávala..a nitro když samo hovoří..výsedek nemusí být nutně nudný :o))

..já už nic nečekám!!
Přišlo to samo, najednou. Možná, že snad ty sám
jsi přivalil ten stav, který jsem přijala!!
..já už nic n.e.č.e.k.á.m!!
Jsem prostě tady jen. A neboj, není klam,
že vůbec nestrádám, a že jsem starý boty obula!!

..je zvláštní jak se věci mění!
Jak přicházejí, aniž bychom jim dokázali vzdorovat, a jak se usazují s jakousi samozřejmostí na našich tělech. Stávají se tudíž jejich součástmi!

Je to prostě zvláštní, že někdy cítíme ten neklid neztotožnění a podruhé, (bez vysvětlení) se nám to vkloubí do nitra.
A nepřipadá nám to ani trochu cizí! Neudivuje nás ten stav, který JE, ačkoli by udivovat měl??
Prostě to protikladné ztotožnění je natolik nesmyslné, že vlastně jen dumáme nad tím, jak je možné???
Tak snadno se adaptovalo, že to ani nebolí a ani nenutí k slzám.
Možná šok a otřesitelnost způsobily přehodnocení mysli? Možná?
A teprve za nedlouho ten zbytek dorazí.
Možná??
Všechno je do jisté míry vysvětlitelné, stejně jako je mnohé do jisté míry nevysvětlitelné a nemá cenu si s tím lámat hlavu.

Věci se prostě mění!! Jako stavy se mění - jako život se mění - jako se měníme my!!
Nejspíš je to růstem v nás a tím pádem by to neměl mít nikdo nikomu za zlé. Asi je to rozvoj a tomu by se bránit nemělo..
“přijímat“ – to je to správné slovo, které k tomu stavu pasuje!!
Takže, aniž bych se o to jakkoli snažila, aniž by mě k tomu kdokoli nutil (a nebo já sama bych se o tom byla nucena přesvědčovat) jsem to přijala!!
A je to prostě jen zvláštní!!
Je to jakési uvolnění se, ulevení mysli, propuštění strachu i zodpovědnosti, je to jakási volnost myšlenek a ztráta povinností!! Sami jsme se posunuli vpřed, sami jsme v sobě narostli a přešli na stupeň vyššího já. Je to takové to: něco pro něco!! Nebo aspoň si to myslím!! Každopádně nejvhodnějším příměrem je, že je to zvláštní!!!
Můžeš mít milión vizí, zásad i zapřisáhlostí, můžeš jet podle koloběhu vesmíru a může ti to i šlapat, ale stejně se díky jedinému zrnku prachu zasekne či odchýlí celý kolos dění, celý kolos uspořádanosti, čestnosti i snů!!
Můžeš mít milión přání a chování hodné morálky světa i nesvěta zároveň, můžeš mít přesvědčení rovnající se s velkou pravděpodobností jedné bilióntině ušlechtilosti, která se zde nachází a v poměru k tobě, je tak neutuchajícně obrovské, že by jej nemělo nic zlomit.
A přesto se tak stane!! A stane se tak navzdor malému závanu větru v nevhodnou dobu nebo malému kulovému blesku, který se náhle objevil tam, kde by jej nikdo nečekal!!
Obloha je stejně zabarvená jako byla včera i předevčírem, slunce jde spát na stejné straně, kde se ztrácí z dohledu s přirozeností, kterou mu nikdo nevyčítá a ani mezi lidmi nevznikla panika pro to, že by se věci změnily!!
Zdá se tedy, že vše je ve stejných kolejích. Zdá se, že v mohutnosti veškerenstva je změna jedné věci jen banalita hodná zapomnění!! Zdá se.. Jen sny jsou navzdor klidné mysli neklidné, noci delší než za normálních okolností a podvědomí mluví věty, kterým jen těžko porozumět!!
Snažím se naslouchat, ale mé uši jsou hluché těm slovům shora nebo ještě nenastal ten správný čas je slyšet. A nebo nejsem na dost vysokém stupni slyšení! Kdo ví??
Má mě to zmást?? Další možná?? ale mě to nemate..Je mi to prostoduše jedno..
Je mi to prachsprostě lhostejné, jako všechno co bude následovat (alespoň zatím to tak vnímám). Zatím to tak přišlo. Neslaně, nemastně, bez jakékoli příchutě pochutin či hnusu!! Nic mě neláká, ani mě nic nesvazuje a neděsí!!
Už nic nečekám!!
Mělo mě to překvapit, ale nepřekvapilo. Potvrdilo se předpokládané a jen tence a hluboce to bodlo!!
Už nic nečekám.. A necítím ani zášť, ani nenávist. A zatím ani to zklamání, (které určitě přijde s velkým nákladem) není prozatím neunesitelné!!
Čerpám z toho co bylo a ničím si nejsem tak jistá jako tím, že už z toho budu čerpat po zbytek života!!
Bylo to krásné a natolik intenzivní, že stálo za to, to prožít..
Bylo to naservírované najednou a přijaté bez pochyb..
Prošlo to a prožilo se to v maximu vrcholna. A odešlo to někam dál!!
Život!! Tohle je tedy život!! Chvála,že jsem ho směla s tebou okusit!!
Autor šuměnka, 19.03.2009
Přečteno 566x
Tipy 27
Poslední tipující: kejtyyy, V.N.Losinský, Radek.oslov.Šafárik, Špáďa, la loba, CULIKATÁ, BArBArKO, Bíša, ewon, Agniezka, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to vlastní pocit,ale dá se s ním ztotožnit...

23.01.2011 12:46:00 | Radek.oslov.Šafárik

Přijmout s pokorou a přitom na kolena neklesnout
přijmout vlnu za vlnou
dál plout
životem
jak mořem
jak snem
Přijmout sůl
nic nečekat
nic nechtít
žít.
A v přijetí
se vše v dobré obrátí...
se

01.11.2010 11:56:00 | la loba

Pár rosných kapek právě ukáplo při čtení!Moc pekně napsané.

21.08.2010 17:43:00 | CULIKATÁ

!!!

15.01.2010 20:57:00 | Bíša

jo, paráda..jasně, popsala jsi to pěkně...ale přeci jen by bylo hezké, kdyby jestě nějaký štastný blesk udeřil..;o)

14.09.2009 20:53:00 | Agniezka

jo, tak tyhle okanmžiky znám... taky děkuju životu, za to, že jsoem ho s určitou osobou mohla okusit :-).. děkuju...

23.03.2009 10:36:00 | Caracol

.. usilujem, o to o ono, marně, pak příjde něco samo, šťastný, kdo pochopí..
***
Jiří senior

19.03.2009 20:43:00 | j.c.

okamžiky věčnosti...

19.03.2009 11:47:00 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí