Po měsíci

Po měsíci

I když už uplynul měsíc, stále to moc bolí. Někdy je ta bolest k nevydržení. Máte někoho pořád v srdci, ve vzpomínkách je stále s vámi, přesto vám strašně chybí. Jeho dotek, úsměv, cokoliv…
Je těžký koukat se na to, jak se plány někoho plného života, zvyklého na velké věci, na plno lidí okolo sebe, scvrkly do prostoru o půl metru, kde mu dělají společnost jen svíčky a občas nějaká ozdoba. Chcete být silní, ale v tu chvíli to prostě nejde..
Je to prostě tak, stalo se to, nejde to změnit, dnešek mi opět ukázal realitu…
Tu, s kterou se zatím nedokážu smířit…
Autor malý lachtánek, 20.03.2009
Přečteno 357x
Tipy 18
Poslední tipující: Bíša, Rolnička, Agniezka, enigman, Caracol, Simísek, Bean, Romana Šamanka Ladyloba, NikitaNikaT., Mounkey, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

supr napsané...ano,také přesně mám nějak problémy s tou realitou..sny mám,ale realita mi je bere..je to jak zlej sen ta realita...někdy mám chut ani nevstávat z postele..každý den se obávám,co mě zase čeka..a minimálně to,že mé sny jsou kdesi daleko,daleko za realitou..

25.03.2009 12:55:00 | Agniezka

nesnaž se být silná, když to nejde... dej pruchod slzám, odplaví smutek...

21.03.2009 11:31:00 | Caracol

Ano, je to moc těžké se smířit, ale jde to... Kdyby nebylo možné se smířit s bolestnými věcmi, událostmi, na Zemi by žila tak stovka lidí... Drž se..

21.03.2009 10:52:00 | Simísek

ano..
zatím..
než se měsíc párkrát vyluní..
a ono tajemno se o5 usadí v osrdí...

20.03.2009 23:51:00 | Bean

Moc mě mrzí, co teď prožíváš!Chtěla bych, aby bylo lépe!Ale uvidíš, časem určitě bude...Musíš každým dnem doufat a určitě se vše k dobrému obrátí!Měj kolem sebe lidi, které máš ráda a choď i za námi, na Liter:-)a my Tě pohladíme nějakým tím milým slovíčkem...Mě to moc pomáhá!
Pevné síly a mnoho štěstíčka do života...

20.03.2009 20:20:00 | Mounkey

Všecko bolavé, jednou odpluje, vím, že zapomenout se nedá... buď silná a usmívej se tak, jak by si to ten človíček na nebi přál...

20.03.2009 20:20:00 | NikitaNikaT.

zatím. To slovo si použila a ja som ti zaňho vďačná, lebo beznádej to je niečo, na čo sú slová krátke. Ak chápeš, že každý smútok má niekde aj svoj koniec je to dobre. Nič na tom nezmení ani ten fakt, že koniec ešte nie je v tvojom zornom uhle.
Posielam ti trochu sily.

20.03.2009 20:00:00 | maranika

Přeji, aby bylo duhověji!

20.03.2009 19:40:00 | Lilly Lightová

Slova jsou asi zbytečná, když srdce tolik bolí. Ale už vím, že čas je lék, že ty rány hojí.

20.03.2009 19:36:00 | Kapka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí