Smutno

Smutno

Anotace: někdy menší, jindy větší..

Jedna moudrá paní mi před nedávnem napsala něco strašně moc krásnýho. Že jsme my dva spolu prožili to nejkrásnější, co prožít jde a že žít dál po tom všem v takové vzpomínce je krásné..Měla pravdu. Měli jsme štěstí, že jsme se potkali a nepromarnili ani minutu, ten čas, co jsme měli, jsme maximálně využili...A mně teď díky tomu zbyly moc krásný vzpomínky…
Tu zprávu mám doteď uloženou v mobilu a vždycky, když je zle, si ji čtu pořád dokola. Někdy je líp, jindy zas hůř, tak to někdy bývá..Chtěla jsem jít konečně dál, ale..Ale od včerejška mám pocit, jako bych se někde zase zasekla…A nevím, jak z toho ven…Je to prostě ve mně…Občas to prostě bolí víc než jindy, rozbrečí vás každá maličkost, každá věc, každý slovo..Chvíli máte chuť křičet, utéct od toho smutku někam daleko, pak se zas zavřít a jen tak potmě sedět a být sami..Cítíte jen beznaděj a smutek…A potřebu to někomu říct…
Nakonec si sedíte tiše a potmě někde stranou a tajně si brečíte, aby vás nikdo neviděl, nechcete jen přidělávat starosti druhejm…
Autor malý lachtánek, 25.03.2009
Přečteno 545x
Tipy 20
Poslední tipující: Bíša, NotHot, fijalka, toužím.jít.dál, floreciente, Kallkaa, maranika, Kapka, Caracol, NikitaNikaT., ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:+)

25.11.2009 15:49:00 | Bíša

Posílám pohlazení a láskyplné objetí ... a jen se vypiš, to pomáhá ...

27.03.2009 21:23:00 | toužím.jít.dál

Znám to...a ty pocity jsou strašné, ale jednou bude zase líp..

26.03.2009 17:57:00 | Kallkaa

Máš jistě citlivou a krásnou duši, přeju ti hodně sluníčka.

25.03.2009 23:00:00 | Kapka

Jeden moudrý člověk jednou řekl...."Jediný prostředek, jak život snést - považovat ho za krásný"............. a tys zažila něco krásného, něco, co třeba většina lidí ani nepozná... a vzpomínka na ty chvíle ti dodá sílu žít a jít dál...
a až ti bude nejhůř a budeš mít pocit, že ten smutek se už nedá vydržet, polož si otázku: Kdyby se dal vrátit čas, a já se měla rozhodnout jestli do toho jít znova i s vědomím, že to dopadne takhle, že se ten osud zmenit nedá... Šla bys do toho znova? i za cenu té bolesti co teď zažíváš? .... zamysli se..... anebo se vlastně ani nezamýšlej, protože vím, že bys bez přemýšlení odpověděla srdcem:Ano šla!.... Važ si toho, co jste prožili a s pocitem, že jsi zažila něco krásnýho a díky tvé existenci byl jeden človíček nesmírně štastnej.. s tím pocitem proplouvej světem... s úsměvem na tváři...

25.03.2009 22:15:00 | Caracol

Tohle dobře znám, proto sem tam písnu báseň a pustím smutek ven... nečekám za to ovace, nechcu žádnou lítost... ale věřím, že nande se pochopení, jistá úleva a řešení. Je těžké sem tam najít někoho, kdo by zrovna poslouchal. Zde je mnoho dobrých a upřímných lidí.

25.03.2009 21:32:00 | NikitaNikaT.

Starost nepřiděláváš... Jen plakej... Slzy odplaví bolest:-*

25.03.2009 20:57:00 | Simísek

taky mám zase období slz :-/
to bude asi spíš konstelací hvězd

25.03.2009 20:32:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí