Gloomy sunday

Gloomy sunday

Anotace: http://www.youtube.com/watch?v=YbngZiXYOy4

Je to zvláštní, až šílené. Jak to, že jedna písnička dokázala už vzít tolik životů???
Vždy mi naskočí husí kůže, když ji slyším. Píseň, co projede celým tělem a zanechá stopu. Otevře každou již zhojenou ránu, položí ještě níž než je dno. Všechnu dobrou náladu vysaje. Jak je možné, že tohle dokáže jedna hloupá píseň???
Autor strašidýlko-střapatý, 01.05.2009
Přečteno 381x
Tipy 10
Poslední tipující: ilona, Aliklat, Sleepwalker, ir.is, Simísek, padající do neznáma, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nevím jestli jsem ji slyšela, ale prý v daleké prázdnotě dlí duše sebevrahů. Zdá se jim, že nic nemůže být horší než to tady, zdá se nám, že jsme odloučeni od nejkrásnější lásky a tak se chceme vrátit, jenže bloudíme vmhách bez nadějí prý tak dlouho co jsme měli vyměřený čas tu v těle jen milostí můžeme být zas vysvobozeni ze stavů v kterých se nacházíme jen musíme poprosit, ale nevíme o těchto milostech tam kde se nacházíme uvěřili jsme bludům zla...

03.05.2009 13:29:00 | Lady L

Taky jsem ji kdysi furt dokola poslouchala:) Myslím,že to dělá spíš ona legenda, než píseň samotná...

02.05.2009 23:58:00 | Simísek

hudba dela hodne...

02.05.2009 11:35:00 | Nergal

Každý takovou nějakou podobnou píseň máme... mám jednu jedinou píseň, která mně rozbrečí, přivodí depresy, ale také potěší, vyčaruje úsměv a dobrou náladu... mám jednu píseň, která způsobí slzy, ať už stěstí, smutku... kterou zahrajou, až jednou nebudu...

01.05.2009 22:04:00 | NikitaNikaT.

Myslím, že kdybych nevěděl, že je to hymna sebevrahů, tak mi splyne s ostatní muzikou. Možná kompozice not v někom navozuje pocit úzkosti a smutku, ale jen kvůli písničce se člověk asi nezabije... spíš je to ta poslední kapka do plného sudu...

01.05.2009 21:55:00 | Stoneman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí