Čím je mi můj bratr?

Čím je mi můj bratr?

Anotace: Domácí úkol, jenž se nikdy nedostane do rukou tomu, kdo jej chtěl...

Můj bratr pro mne znamená moc. V těžkých chvílích je mi oporou.
Je mi světlem, když mě obklopí tma, nadějí že to kvůli čemu roním slzy, přejde a já se budu zase usmívat. Můžu se s ním bavit jako s nikým jiným. Když může tak mi pomůže. Je starší než já a tak víc než já poznal jaký život je. A tak mne mnohokrát chrání před jeho ranami. A když jsem na dně, dokáže to co nikdo jiný, vyloudit mi na tváři úsměv. Ale jsou dny, kdy se z nás stávají nepřátelé, hádky a pře.. Jedno však vím jistě, to přejde a pak tu zase bude můj brácha - můj ochránce a opora. Je pro mne záchranným lanem i katem jenž jej přeřízne. To ve chvílích kdy svým chováním ubližuji jiným, kdy dělám chyby, kterých bych později litovala a co by nešli napravit. Tehdy mi dokáže otevřít oči, říct mi jak jsem byla hloupá, co jsem provedla. Dokáže mě udržet na uzdě když se vztekám a zabraňuje tím konfliktům s dalšími lidmi. Konfliktům, jejichž náprava by mě stála mnoho sil. Nemusím pak zažít mnoha probděných nocí a ronit slzy jako "krokodýl"

Můj bratr je mi vším, mnohé co pro mě dělá, jsem zde ani nenapsala, protože to nelze. Život bez něj si nedovedu přestavit. Jediné co vím, že by byl o dost jiný a já určitě taky … Nevím jestli, on ví čím mi je, ale já si to aspoň z části díky tomuto uvědomila. Strašně moc bych mu tímto chtěla poděkovat a omluvit s emu pokud se toto bude zdát nepravdivá, ba dokonce i urážlivé. Pochybuji, že bych kdy našla vhodná slova, pochybuji, že bych mu to, co pro mě dělá, mohla kdy oplatit…..
Autor Níniel, 22.06.2009
Přečteno 909x
Tipy 8
Poslední tipující: Selidah, Findë, Tempaire, Lili Holiday, Tammy
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taková óda na bratra... kéž bych já měl taky takovýho bratra nebo sestru... a ne toho haranta, co mám doma (ikdyž ho mám rád, ale to bych mu do očí neřekl :D).

Tempaire má pravdu, že je vidět, že jsi to psala srdcem :)

Dávám tipík :)

20.07.2011 13:00:00 | Selidah

Je vidět, že jsi to psala srdcem a úplně tě chápu...mám taky staršího bráchu, kterej pro mě strašně moc znamená, hodně se s tímhle dílkem ztotožňuju..zvlášť v určitým zlým období, mi byl hodně velkou oporou...už proto dám ST a taky proto, že jsi mě lehce inspirovala...díky

26.10.2009 22:35:00 | Tempaire

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí