Dost

Dost

Anotace: ......

Je to podobný jako když přijde člověk příšerně utahanej z práce. Padne do postele a má problém si dojít i pro trochu vody. Horší však je, když se tohle stává už ráno. Budíváte se s nepříjemným tlakem a jakoby vás něco chtělo zatlačit do postele. Nejste schopni často ani z té postele vylézt, cítíte velkou únavu a nemáte přitom z čeho…
Život mi připomíná jeviště, člověk v něm je hercem a vždy mu jde o to zahrát co nejlepší představení. Je to tak, člověk se má snažit svůj život prožít co nejlépe.I když se třeba zrovna necítí nejlíp, prožít svůj život s úsměvem na rtech, žít a ten život nepromrhat, nesedět někde v koutku a litovat se, nemá to cenu.
A tak se snažíte…Žijete si svůj život, prožíváte to hezký, překonáváte překážky,nástrahy a všechno zlý, co nachystá, a to všechno berete s nadhledem, protože jednoduchý život by byl nuda. Až jednou je toho špatného moc, vy se třeba pořád smějete, ale cítíte se unavenější a unavenější. A jednoho rána se probudíte a pocítíte hroznou únavu, bolí vás i pohnout rukou, chce se vám brečet…
Únavu z neustálého bránění se všelijakým útokům, jízlivým řečem, který, i když je ignorujete a myslíte si svý, vám kousek po kousku ubírají sílu. Únavu z vlastního smíchu, kdy se necítíte dvakrát nejlíp, ale smích je tím, co pomůže, abyste se nezbláznili, a je lepší než smutnění, který vás zasekne na jednom místě. Smějete se, abyste zakryli strach a pravdu, že je vám zle…A zjistíte, že se upřímně smějete jen s lidma, kteří vědí...
A někdy se už ani smát nejde...
A vy čekáte a doufáte, že přijde nějaká vzpruha, která vás opět nakopne a postaví na nohy…
Autor malý lachtánek, 24.06.2009
Přečteno 506x
Tipy 36
Poslední tipující: Holis, divoska_jaja, Agniezka, toužím.jít.dál, Woski, lenochod Sid, WAYWARD, Paulín, Caracol, Bíša, ...
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (14)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

velmi hezky napsané... myslím si, že v tomhle se najde každý! I já jsem se tu našla

25.08.2009 20:38:00 | roztoč_v_mé_hlavě

Mluvíš mi přímo z duše...bohužel, přesně takto se cítím téměř každé ráno...je to moc krásně napsané ...

04.07.2009 10:38:00 | toužím.jít.dál

ano,ano ....přesně takhle to je,přesně....znám to a pořád nevím co je lepší,jestli radost předstírat nebo se ani nesnažít..nevím

02.07.2009 18:55:00 | Woski

to panK.. Camus upřednostnoval tu kvalitu spíš...

01.07.2009 11:44:00 | Caracol

Kuk Zuzi:-)Život je někdy plný překážek, bohužel, ale právě v tom, jak je člověk umí překonávat, se pozná jeho síla. A ty si velmi silný člověk.Já tě budu mít vždycky rád, si nádherný člověk, pro mě takovej malej hrdina, protože si i přes bolest uměla vstát a i přes tu bolest, kterou z tebe pořád cítím, si dokázala bojovat a nevzdala si to.

29.06.2009 15:00:00 | lenochod Sid

TO panK: Camus to určitě nemyslel jako upřednostňování kvantity před kvalitou...:-)
Člověk prostě musí každý den prožívat, jakoby byl jeho posledním...
Někdo může odejít v 60 letech aniž by prožil plnohodnotný život a někdo může odejít ve 20letech a prožít toho za kratší čas daleko víc...

29.06.2009 13:43:00 | malý lachtánek

Medovina dokáže zázraky.
Ale největší vzpruha je
mít po boku správného partnera.

28.06.2009 17:09:00 | Paulín

Albert Camus asi upřednostňoval kvantitu nad kvalitou... :)

27.06.2009 09:39:00 | Stoneman

nejde o to, aby člověk žil líp, ale aby žil víc! (Albert Camus)

26.06.2009 20:45:00 | Caracol

Někdy nestačí na vzpruhu čekat... někdy je potřeba začít se sám bránit a hledat z takové situace východisko.... vím o čem je řeč... moc hezky popsané...

25.06.2009 05:33:00 | Stoneman

Preji Ti abys prochazela zivotem vzdy krasnym a zlo se Ti vyhybalo velkym obloukem. Hodne stesticka.

25.06.2009 00:25:00 | carodejka

Ale ona přijde... Možná někteří nevěří, já taky /příliš dlouho/ nevěřila... Ale ona přijde...

24.06.2009 23:11:00 | Simísek

Myslím, že tutoc chvílu zažil kde kdo a několikrát... ani já nejsu výjimkou a stále je zlo teď a tady...

24.06.2009 17:35:00 | NikitaNikaT.

Nádherně napsáno.Jasně neseďme v koutku a žádné litování.To nikomu nepřidá.Velké ST za nádhernou úvahu.

24.06.2009 13:11:00 | Tanzania

Pravdivé, moc dobře vystižené! ST! Snad ta vzpruha přijde brzy ... :)

24.06.2009 12:58:00 | Anne Leyyd

Hezky jsi to napsala.. tak se hlavně nevzdávej, ikdyž je to těžký. Držim palečky ať je líp.

24.06.2009 12:34:00 | batůžek na motorku

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí