Je důležitá věrnost parnera??

Je důležitá věrnost parnera??

Anotace: ...

Již delší dobu si kladu tuto otázku.


Některým lidem až tak nevadí, když si navzájem zahýbají, jsou lidé, kteří jsou schopni žít partnersky skupinově. Ať tak nebo tak, myslím, že ani jedna z těchto variant se moc nehodí pro výchovu dětí, které spíše potřebují partnerskou nebo rodičovskou stabilitu a rozhodně jim neprospívá střídání rodičů a rodin, pokud jsou rodiče rozvedení. Pro mně osobně je partnerská věrnost důležitá, partner mi tím dává najevo že mě má rád, a že se se mnou cítí dobře. Věrnost posiluje důvěru dvou lidí a ta je ve vztahu podle mně docela dost důležitá, protože myslím, že v soužití dvou lidí se dá bez vzájemné důvěry jen těžko fungovat..

Zajímá mě váš názor, tak piště do komentářů, případně vzkazů :)
Autor hezule, 25.06.2009
Přečteno 378x
Tipy 3
Poslední tipující: Agniezka, NikitaNikaT., Bíša
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

láska, věrnost a důvěra jsou pylíře trvalého a štastného vztahu..toť si myslím já..;o)

25.09.2009 13:38:00 | Agniezka

Jde o věc názoru, víš, co se řéká? Všecko je to o lidech... když partneři se rozvedou a budou si chtět házet klacky pod nohy, udělají to... ve snaze ublížit jeden druhému a na děti ani nepomyslím... znám ale aj práry, co se rozvedli a maj se fajn, děti též... prostě umí se normálně domluvit, dohodnout... než se člověk rozvede, měl by se rozmyslet, zda se chce hádat, ubližovat, vydírat, škodit... a tak pakovat právníky, bo se normálně a lidsky domluvit a vycházet spolu... konec konců, děti jednou vyletnou z hnízda a partner bez lásky, ale s partnerem... hm, je to jako žít sám... co není asik dobré. Děti by byly raději, kdyby máma a táta byly spolu, ale myslím si, že víc jim jde o to, aby se nehádali, byl klid, aby se smáli... dětem je pak už jednou zda jsou spolu, či ne.... a rodiče by měli mít hlavně rozum a dětem to vysvětlit... oni to pochopí daleko líp, jak když se jim neřekne... jenomže lidé jsou ruzní a jeden druhého před dětmi schazují, to je ubohost a podlost... vydírání, emoce, hysterie, běsnění... atd. atd.... je to sáhlé téma a každý názor je jiný, píšu všeobecně... nic tím nemyslím.

26.06.2009 08:53:00 | NikitaNikaT.

Věčné dilema trojúhelníků...

26.06.2009 00:29:00 | Bíša

a taky si myslím, že pro děti je lepší, když vědí že rodiče problémy vzájemně řeší a drží pokope, než když se jim servíruje zdánlivý klid a pohoda a problémy se zametou pod "koberec"

25.06.2009 18:49:00 | Romana Šamanka Ladyloba

ano i pro děti je lepší když rodiče drží pokope,
ale taky, co dostanou od každého rodiče zvlášť
děti nepotřebuji jen lásku, ale i opravdové objetí, uznání a hranice

25.06.2009 18:46:00 | Romana Šamanka Ladyloba

Lionm - souhlasím s tvojí přítelkyní

a s Maranikou - že pojem něvera - lze chápat různě a navíc záleží od případu k případu - někdo bude brát za něveru už i jen polibek někde jinde a někdo - když se partner zamiluje jinde a někdo - když naruší důvěru, v tom smysle, že se dohodli, že si budou říkat i takové ne vždy příjemné věci, a ten druhý to neřekl ...

25.06.2009 18:44:00 | Romana Šamanka Ladyloba

No, tady bych ti asi řekl to, co mi kdysi řekla (dnes už nebožka) přítelkyně: "Klidně si choď za jinou, ale chci tvou lásku. Dokud mě budeš milovat, odpustím ti ledacos. Ale z hlediska dětí je absolutní věrnost lepší, takže přemýšlej."

25.06.2009 16:31:00 | Myghael - the Lord of Absurdity

veľmi široká téma. A miešaš dve zdanlivo nesúvisiace veci: vzťah dvoch dospelých ľudí a výchovu detí. Každá z nich vyžaduje osobitný sprístup a veľmi špacifické je ich spojenie.
Podľa nadpisu úvahy však ide o neveru a pri tom by sme mohli ostať.
Prvý problém podľa mňa vzniká vtedy, keď každý z tých dvoch má inú predstavu o tom, čo je nevera.
... ale to je fakt na dlhu debatu...
Ale súhlasím s konštatovaním, že dôvera je vo vzťahu veľmi dôležitá. Možno dokonca dôležitejšia, ako istota, že partner s nikým iným "nič fyzicky nemal".

25.06.2009 14:51:00 | maranika

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí