Nechám tě jít

Nechám tě jít

Anotace: umřelo mi zvířátko, a já byla zrovna děsně daleko na brigádě. jediné, jak se z toho dostat,bylo se vybrečet a bušit do klávesnice...

Nechám tě jít jen proto,že mi na tobě záleží.
Jinak to ani být nemůže,je to utrpení pro nás oba.
Ale přece to takhle být nemá, takhle jsem to nechtěla.
Jsi tak daleko a já se nemůžu ani rozloučit...jen tě můžu nechat jít.
Tolik to bolí a přece mi nedochází, že už tě nikdy neuvidím.
Že přijedu domů a ty tam na mě nebudeš čekat...
Pláču pro tebe a pro tenhle konec.
Tolik jsem tě zbožňovala,a nakonec jsem tě nemohla ani doprovodit na poslední cestě.
Život není fér,ale nechtěla jsem,aby to skončilo takhle.
Nedržela jsem tě v rukou, když se blížil tvůj čas,nerozhodla jsem to já, že dostaneš injekci na urychlení konce.
Je mi líto,že jsem to s tebou nemohla prožít,že povinnosti mě zavolaly jinam,
Je mi líto,že jsem ti neřekla poslední sbohem,
Je mi líto,že jsem tě nechala v cizích rukou,
Je mi líto,že jsi musel trpět.
A nejvíc je mi líto,že ti to už nikdy nezašeptám do ouška,
Že jsem tě nemohla pohřbít,jak sis zasloužil,
Že jsem ti tak málo dala,
Že jsem poslední měsíc,kdy jsi mě nejvíc potřeboval,myslela hlavně na sebe,
Že jsem musela jet daleko za prací a nechat tě doma,
Že jsem ti nikdy pořádně neřekla,jak moc tě mám ráda...
Brečím jak malá holka,co ztratila hračku.
Byl jsi pro mě víc,než jen chlupatý plyšáček.
I když jsi byl samostatný a nesnášel jsi mazlení,
Byl jsi tu pro mě,když jsem to potřebovala,a snesl jsi pár doteků,když jsi cítil,že mi není do zpěvu.
Nebyla jsem nejlepší kamarádka,jak sis zasloužil,měl jsi krušný život,pak jsi musel dost cestovat.
Nestěžoval sis,všechno jsi vytrpěl,a tak málo chtěl za to...
Nemůžu se s tebou rozloučit pořádně,a tak skrápím notebook slzami a píšu tenhle vzkaz.Nikdy jsi neuměl číst a i když byl měl být stejně jako ostatní moc chytrý,to jsi byl,jen když jsi to potřeboval ty.Žádné přiběhnutí na zapískání,žádné pohlazení.Jen zdrhat,schovávat se do temných koutů a rozkousat vše po ruce.
Takhle si tě budu pamatovat,jak jsem na tebe nadávala,jak jsi mě štval,jak jsi srandovně hopsal...ne ten poslední týden,kdy tě sklátila zlá nemoc,které jsem si nevšimla.Vůbec mě nenapadlo,že by ti mohlo něco být..a pak bylo pozdě.
Loučím se s tebou,věrný příteli.A pokud jsi vážně někde nahoře a vidíš mě,odpusť mi,že jsem se nechovala líp. Ty dva roky s tebou byly krásné.
Sbohem...
Autor Kutinečka, 31.07.2009
Přečteno 631x
Tipy 3
Poslední tipující: Nergal, Lilly Lightová, Bíša
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

U nás byla skoro vždy domací zvířata, takže jsem nějaký ten odchod také již zažil. Teď zrovna vedle mne leží „domácí tygr“ Sarika. Oba Tě zdravíme.

25.08.2011 15:23:00 | Ringo

Sleepwalker: Nevim, proc by to autorce melo byt pase, ona s nikym nic nesrovnava a i kdyby.. To ma psat ve svych letech o tom, jak kdesi umiraj lidi, ke kterym nema zadny vztah? S prominutim.. blbost.
Napsane a nebo chces-li vypsane je to dobre. Zadny umelecky dilko, ale beru to a nechapu, jak to nekoho muze rozohnit, natoz nesmyslne srovavat..

22.10.2009 20:31:00 | Nergal

jenom jsem se vypisovala,jak jsi sám řekl:) hlubši smysl to nebyl... a nebyla to čičí, ale potkan:-P

19.10.2009 19:37:00 | Kutinečka

Hm. Chápu. Čičí je v trapu. Jen se má teď líp. Ale že chcípaj lidi hladem je ti pasé. Buď jsem debil a nebo se jen vypisuješ.. A jestli se vypisuješ, tak to beru. Ale nic jsem v nečehovědění tam nenašel.. Jo. Statečná buď. :)

19.10.2009 15:04:00 | Sleepwalker

Smutné, ale napsané dobře. Dávám tip.

16.08.2009 14:46:00 | Lilly Lightová

Chjo...

02.08.2009 15:48:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí