Ptáček v bouři

Ptáček v bouři

Anotace: věnováno Adamovi...snad to se mnou bude zas jako s tím ptáčkem:,,Ptáček v bouři - nic ho nedokáže zastrašit,ani vítr ani déšť...On ví,že za mraky stále ještě svítí jeho slunce..."

Nejvíc bolí zklamání od lidí, kteří jsou nám nejblíže. To je svatá pravda…
Ty si pustíme hodně blízko k tělu, těm věříme a nečekáme od nich žádnou podlost. A když přijde, těžko se s ní srovnáváme.
Doteď jsem chtěla věřit, že to není pravda, ale někdy se v člověku spleteme víc, než jsem čekali...
Víš, byl jsi jedním z těch, které jsem k sobě pustila, když mi bylo mizerně. Včas jsem za tvým smíchem a podanou rukou neprohlídla tu faleš, která se v tobě skrývala…Nebylo by pro tebe tak snadný ublížit…Tvůj předstíraný zájem, předstíraná nemoc, jako bych tě najednou vůbec neznala, člověku jen zbyde otázka proč to všechno? Každej děláme chyby, včetně mě, ale ne každej se v nich tak rád vyžívá…To, před čím jsi mě rádoby chránil, jsi neváhal a použil, i když jsi věděl, že tohle bude bolet vždycky…
Necítím nenávist, ani zlobu, ale spíš bolest a strach. Strach z toho, že se budu ještě víc bát věřit lidem…
Autor malý lachtánek, 09.08.2009
Přečteno 396x
Tipy 20
Poslední tipující: bejbyyyy, Holis, Radek.oslov.Šafárik, divoska_jaja, hašlerka, Agniezka, Paulín, lenochod Sid, Tanzania, Bíša, ...
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

zapomněl jsem ST

14.09.2009 15:17:00 | Radek.oslov.Šafárik

povedené,pravdivé

14.09.2009 15:16:00 | Radek.oslov.Šafárik

moc smutné, lachtánku, ale velmi pravdivé

03.09.2009 10:17:00 | hašlerka

znám, znám..bohužel..drž se, ju..myslím na Tebe

02.09.2009 13:05:00 | Agniezka

Pravdivá úvaha o některých lidech, pěkně napsaná.
Musím dát bez rozmýšlení ST.

29.08.2009 13:44:00 | Paulín

Tvé mlčení je pro mě horší než.....Byl jsem tak zaslepenej vztekem, že jsem si nevšiml, jak moc Ti ubližuju. Tohle mi věř. Snad mi jednou budeš moct zase věřit...

16.08.2009 22:45:00 | lenochod Sid

hmmm....bolí to
jsi ale silná osobnost stačí si přečíst úvahu
a vím,že jsi zlatá dušička.ST

14.08.2009 10:47:00 | Tanzania

Neber si tolik jedno klopytnuti, napsal jsi vse moc hezky a rekla bych ze uprime! Prave ze jsi uprimny a dobrosrdecny i duverivy, jini to vyciti a podkopnou Ti zidli , to je ta nase slavna realita. Jsi silny a cas Ti pomuze vse prohlednout. Hodne stesti.

10.08.2009 01:27:00 | carodejka

to lenochod: a když se něco změnilo, proč to nedokážeš říct a postavit se k tomu čelem? Proč ubližovat slovy?..... Pomáhá ti to? myslím, že ne... ani tobě, ani Zuzance...

09.08.2009 23:46:00 | Caracol

Seš důvěřivej blbec! Úplně celý to sranda nebyla, líbila se mi tvoje starost o mě. Ale všechno jednou končí, něco se změnilo...

09.08.2009 20:05:00 | lenochod Sid

Caracol: Každej děláme chyby a někdy i věci, který bychom neměli, ani já nejsem svatá, ale jemu to vůbec nevadí...prostě jen nechápu ten obrat, to předstírání po celou dobu...

09.08.2009 18:08:00 | malý lachtánek

... máš krásnou, čistou duši.... zkrátka život je někdy zamotanej, popletenej... zjistíme, že lidem,, kterým jsme věřili, už věřit nemuzem a jindy naopak překvapí ti, o nichž jsme si mysleli, že jsou proti nám...
Lidé ubližujou, s tím se nic nenadělá.... hoď kamenem ty, jež si bez viny... člověk zkrátka někdy dělá věci, o nichž ví, že nejsou správné, a stejně je dělá... vím o tom své, dyk víš;-)
Nejodvážnějsí je ten, který si svou chybu uvědomí a najde sílu sám sobě odpustit... kéž je Adam jedním z nich...

09.08.2009 17:24:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí