Plamínky...

Plamínky...

Anotace: Na světě je jich hned několik...

Plamínky...v očích
Plamínky...lásky
Plamínky...na hořících svíčkách
Plamínky...v ohni

Tak ty v očích a lásky, jsou v představách fajn, ale bohužel jen v tech představách...
nejsou hmatatelné a tak záleží na každém z nás, jak si je vlastně představujeme... jsme každý jiný a jedinečný, proto těch představ je určitě šíleně moc...
Jen ty plamínky v dětských očích, pokud září a hoří štěstím, jsou tak nějak velmi podobné a krásně hřejivé, pro ten náš pohled dospělých... uděláme pro ty jejich plamínky nejspíš cokoliv... jen ať hoří a září!
Na hořící svíčce jsou velmi romantické, ale i praktické... pokud nejde proud, je to většinou první, nač pomyslíme... "Kde je ta svíčka?"... hurá... mám ji... a tím pádem trošku světla v té rychlé tmě...
Večer, když se setmí a nechce se nám, díky teplému večeru, ještě do péří... načnem si lahvinku, zapálíme právě teď tu romantickou svíčku s hořícím plamínkem a pozorujeme oblohu plnnou hvězd... (mimochodem... včera opět žádná nespadla, ale máme přeci to štěstí je pozorovat!)...
No a teď se dostávám k těm plamínkům v ohni...
Ráda pozoruji oheň, je od něj příjemné teploučko, plamínky jsou nádherně oranžové...
oranžová mi připadá: hřejivá... veselá... uklidňující
... tak jako oheň a jeho plamínky.
Samozřejmě, pak máme také plamínky... lépe plameny, které dokáží moc ublížit, ale na ty raději dopředu nemyslet!!!
Tak to byly plamínky v těch mých představách, v jednom horkém dopoledni.....
Autor Sůva, 17.08.2009
Přečteno 356x
Tipy 6
Poslední tipující: Radek.oslov.Šafárik, zelená víla, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to jen naděje...

30.08.2009 11:43:00 | Radek.oslov.Šafárik

no jen at ty plamínky neustále plápolají.. u všech. Pěkný kámoško...

20.08.2009 22:12:00 | zelená víla

plamínky v očích maminky :-)

17.08.2009 20:39:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí