Samota-Smutek

Samota-Smutek

Anotace: Jdou ruku v ruce?

,,Jsem sám.Jsem ztracen.,, řekl a vzdal svůj boj.

Proč se lidé bojí samoty?Člověk je společenský tvor.Potřebuje k sobě nějakou osobu,která by mu pomohla najít jeho Cestu.
A když nikoho nemá,cítí se sám.

Ale když nikoho nemáme,nejsme za nikoho odpovědni.Neexistuje pak nikdo,kdo by nás mohl ovlivňovat a každé rozhodnutí závisí pak jen na nás.Všechny problémy si musíme vyřešit sami a i to je někdy dobré.Člověk si pak dokáže,že je silný a samostatný.

Ale jak se říká:Ve dvou se to lépe táhne.Když máme někoho,na koho se můžeme spolehnout,dává nám to pocit jistoty.A jistota je důležitá.Když má člověk někoho,kdo mu pomůže,nějakého partnera kterého má rád,žije se mu pak dobře.

Ale co kdž ten ztah nevyjde a rozpadne se to?Pak to člověka trápí.A nejenže je na své problémy zase sám,ale teď ho ještě trápí žal nad ztrátou takže se problémům nemůže věnovat naplno.

Když je člověk sám,je nešťastný.Nemá nikoho kdo by ho podporoval.Ale když je sám,není nikým omezovný.Když něco dokáže,dokáže to sám a může na sebe být hrdý.

Samota je smutná.A je i zdokonalující.


Člověk nechce být sám.Ale je lepší být sám,než s někým,s kým to nemá cenu a kdo nás omezuje.


Samota není vždy příjemná.Ale je důležitá.Když je člověk nějaký čas sám,pak si víc váží lidí které má.


Takže samotu potřebujeme stejně jako společnost.Bez ní si neuvědomíme,jak si něčí společnosti vážíme...
Autor Ičnisan, 29.08.2009
Přečteno 467x
Tipy 2
Poslední tipující: ewon, Rychlý Tep
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí