Čas je jediné, čeho máme stále méně

Čas je jediné, čeho máme stále méně

Anotace: ...není mi nejlíp:)... [inspirováno http://liter.cz/Uvahy/254493-view.aspx]

Chtěla bych více času... Více času na to, abych Ti držela hlavu na rameni, abych Ti svírala dlaň, abych vnímala vůni Tvého balzámu po holení, více času na polibky(nebo i polibek), více času...na Tebe.

Možná nesmyslně závidím těm, kteří bydlí jen pár minut od sebe, kteří mají ve dni volnou skulinu na lásku, na jedno objetí, na bytí s milovanou osobou.
Chtěla bych třeba jen dýchat stejný vzduch jako Ty v daný okamžik, to by stačilo... Jenže Ty jsi tak daleko. Když už jsme spolu, čas letí jako splašený a s každou minutou je mi víc a víc smutno, protože se blíží okamžik odloučení.

Těch drobných pár vzpomínek na to, jak mi ležíš v klíně, já Tě drbu ve vlasech a nemůžu pochopit krásu Tvých očí, i když jsou zrovna zavřené, jak uchopíš moji hlavu a hladíš mě po tvářích, jak se ke mě tiskneš a říkáš, že ještě nechceš jet... Jak si slibujeme, že spolu jednou budeme pořád a jak si říkáme, že už se opět brzy uvidíme(přitom je to zcela nesmyslná a zbytečná věta, neboť "brzy" je v nedohlednu)...

Tak zoufale málo času pro Nás...
/miluji Tě/
Autor Simísek, 12.09.2009
Přečteno 548x
Tipy 20
Poslední tipující: boruvka175, Sacrifice, stmivani.na.lepsi.casy, Ariella13, NikitaNikaT., enigman, Bíša, LucQa, maliska, Andělskými perutěmi chráněna, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Čas umí být svině...to je jasné... Jde jen o to, zda je láska natolik silná, aby překonala odloučení... Věřím, že to zvládneš...

25.09.2009 02:40:00 | Sacrifice

Simísku... nechcu psát dokola, že vše má svůj čas, neb sama vím, že čas letí a pádí, když nemá, bo naopak stojí a vleče se... než přinde další setkání. Chápu a snad aj vím, jak se cítíš. Dálky jsou někdy bolavé, ale věř, že jednou skutečně spolu budete. Aj to horší, bo smutné, lásku, vztah posiluje. Znám to a moc dobře... A někdy, když je veliký shon, věř, že ta skulinka vždycky přinde vhod a nevadí, že je to jen chvilička, prostě to za to stojí.

14.09.2009 20:12:00 | NikitaNikaT.

Neztratíš ho. Nikdy. Je pořád TVŮJ!

13.09.2009 21:15:00 | LucQa

zdá sa mi to rovnaký osud ako môj..

13.09.2009 20:15:00 | maliska

Uvidíš, že brzy, však ne hned, toho času více bude. Přeju ti (Vám) to.

12.09.2009 22:07:00 | Andělskými perutěmi chráněna

Mluvíš mi z duše...naprosto...

"Jak si slibujeme, že spolu jednou budeme pořád a jak si říkáme, že už se opět brzy uvidíme..." Bohužel člověk nikdy neví, co je brzy a nezbývá mu než doufat, že to brzy bude...

12.09.2009 21:59:00 | malý lachtánek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí