Sen

Sen

Anotace: (Bez anotace)

Možná se jednoho dne probudím a zjistím že ten život co jsem prožila byl jen "sen" oddychnu si,vstanu z postele a vše bude takové jako před tím než jsem žila tento sen???

Chtěli by jste aby váš život byl jen sen?Já někdy ano.
Je to zajímavé,stále si jen stěžujeme na život ale co děláme pro to abychom ho zlepšili?!Já osobně se snažím si říkat že "vše zlé je k něčemu dobré"...
Každá okamžik v našem v životě más svou podstatu.

Náš život je jako puzzle ze vzpomínek.Často nacházíme podobné situace,často opakujeme stejné chyby,či sme poučeni z těch předešlých...někdy se snažíme spojit se životy jiných,ale ty do sebe často moc nezapadají a proto jsme nuceni hledat ten kousek našeho já,s kterým si rozumíme(kousek našeho puzzle).Je to jako s láskou,tu také hledáme a mnohdy nakonec nenacházíme.Snad máme moc vysoké nároky,možná je chyba v nás...

Zjistíme někdy v čem je vlastně problém?
Každý jsme jiný,proto si nerozumíme.Možná je to ta věc které nás na ostatních fascinuje.Zaposlouchejte se někdy do rozhovoru dívek,poslouchejte jak si vyměnují názory např. o klucích.Jedna té druhé říká je její kluk je hodný,přátelský,vtipný-jak se jí to na něm líbí.Že sice poslouchají odlišnou hudbu,ale ta odlišnost/rozmanitost je spojuje.
Neodsuzujte lidi pole toho jací jsou.Možná právě oni si o vás myslí že "vyčníváte" z davu vy!
Autor Tvoje Hvězdička, 03.11.2009
Přečteno 268x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí