Žiji v domácnosti, tudíž se mám skvěle???

Žiji v domácnosti, tudíž se mám skvěle???

Anotace: Doufám, že si každý při čtení najde své zařazení:)

Jeden moudrý muž kdysi řekl, že stereotyp může zabíjet. Ten chlápek to měl v hlavě opravdu urovnaný. “Žena v domácnosti” Ve 28 letech je to krásné slovní spojení, které otevírá ženám mnohé možnosti a odhaluje 7 komnaty, které nějaká svobodná kancelářská myš nemůže nikdy navštívit. V 35 to zní tak zvláštně už jste mnohé z tohoto stylu života prokoukla a manželské výročí přestává být romantickou chvilkou pohody a lásky těch dvou co si cíleně zírají do očí a v srdci je hřeje ten nejkrásnější pocit, který lze slovně vyjádřit: “Miluji tě.” Dětem je 6 a 3 roky. Proč si myslíte, že horší věk už mít nemohou. Tříleté Marušce při opuštění ordinace obvodního lékaře vysvětlíte, že kostky lega do nosu nepatří. Pro syna hledáte v duchu slova: Ty hovado, blbe….. Nemyslíte to tak, ale ulevila by jste si, nad poznámkou:
Mlátil spolužáka Motyčku motyčkou, při pracích na školním pozemku!
Mgr. Jaroslava Nemožná
Ale co, pomyslíte si, jméno té fizule mluví za své. Ale Honzíkovi jen řeknete: “ Zlato to nesmíš dělat. Co kdybys té motyčce ublížil?!?! “Motyčce mami?” “Ale ne …. Motyčkovi.¨
Vše je stereotyp, vše!!! Perete čtyřikrát týdně a ještě se stou babou Novákovic musíte hádat o klíče od prádelny. Žehlíte taky čtyřikrát týdně, jelikož by se vám hromadilo vyprané prádlo. Po snídani děláte svačinu Honzovi a pomáháte při oblékání Marušce. Stejně nevíte, jak jste mohla s tak blbím jménem, jako je Marie souhlasit. Vám se například líbí Dominika…..jenže Marie je Michalova, tedy vašeho manžela maminka a on si to přál. Nakonec jeho maminka také. V tom se ozve Michal: “Tak kde mám nějakou čistou košili sakra. To si tak neschopná, že ani vyžehlit nemůžeš?!!!!!” On si to Michálek představuje, jako Hurvínek válku. Jenže vy žehlíte až, když je Honza ve škole a on v práci a Maruš konečně usne. Jak by vám asi šlo žehlení od ruky s Máňou za krkem, Honzou, který by si pod žehlícím prknem s nůžkami přiloženými na kabelu od žehličky hrál na pyromana.A s tím odporným čoklem, kterého vám Michal koupil, aby vám dělal doma společnost. Jenže si krapet neuvědomil, že tem shi-cu je moc náročný na údržbu a jeho vyčesávání vám denně zabere hodinu času, takže se s nejlepšího přítele člověka stala záhy stvůra, která vám překáží. Musíte uvařit oběd, který vám pří žehlení stihne udělat na stropě flek podobný modernímu umění, které jste se naučila nesnášet, jen díky tomu, že Michal ho miluje. Sezbíráte brambory, dáte je spět do kotle a doděláte žvanec pro tu zvěř. Chcete dožehlit, ale probuzená dcerka si myslí, že emancipace žen je na místě a tak může na scénu přijít i pyromanka. Vysvětlíte tomu capartovi, že to se nedělá, že byste mohli obě začít svítit, což přijde Marušce vtipnější než telletabies. Panebože ať tu pitomost už přestanou dávat. Večer musím nahnat ta stvoření do koupelny. Dětem pohrozíte, že je jinak sežere špatné já taťky šmouli, tudíž vousatá babička a Michalovi, že pokud se neoholí tak už ho nepolíbíte. Ale to už vám tak moc nevadí. Zjišťujete, že je vám 50 May, jak všichni říkají teď Marušce studuje a má se fajn. Honza je v kanceláři a pobírá 40 000 měsíčně. Michal má práci a je mu dobře. A vy? Vy sedíte za žehlícím prknem a koukáte z okna kdy přijede May ze školy a vy si budete mět s kým promluvit.
Je to smutné, normální, poučné, odstrašující …..a lze uvést i mnoho dalších vyjádření pro tuto úvahu. Máte se raději vykašlat na rodinu a jít studovat a najít si vytěžující práci, která vám zabere veškerý čas, nebo si založit rodinu a radovat se z dětí, které i když vám někdy přijdou jako příšerky s.r.o., nade vše milujete.
Je jen na vás, jak se rozhodnete, ale věřte, že o správnosti svého rozhodnutí začnete uvažovat až kolem čtyřicátého roku života.
Autor Péťa, 28.11.2005
Přečteno 380x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ahoj Péťo! Nevím jestli věk,který jsi uvedla je ten pravý,ale podle této úvahy mi přijde,jako by jsi s tím měla už nějakou zkušenost.O tom jak si žiješ,si rozhoduješ sama,někdy ti osud nahraje takové věci,že kolikrát sama nevíš co udělat správně a jestli je to to pravé..nejdůležitější je ale to,aby jsi byla sama ujištěná o tom,že tohle je to,co právě chceš..a to je v životě asi nejdůležitější.Hodně štěstí v hledání té správné životní cesty.

06.02.2006 20:51:00 | Dajana

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí