Nicota v duši

Nicota v duši

Anotace: Tohle píšu, když už nevim co dál...

Poslední dobou mám pocit, že všechno končí… Můj život je nanic. Jediný, co mě tu drží je extrémně vyvinutej pud sebezáchovy… Protože se nedokážu zabít.
Nic mě nebaví. Mám pocit, jako bych hnila zevnitř a nic s tím nemohla udělat. Nic už mi nepomáhá. Kreslení, hudba, tanec ani ty přiblblý počítačový hry už mi nepomáhaj. Není to normální.
Nechce se mi spát. Jsem unavená, ne že bych málo spala, ale… sem. Strašně unavená.Bolí mě hlava. Sem uvnitř rozpolcená.
Myslím,že vím co potřebuju; kluka. Ale kde já bych ho sebrala! Nikdo tohohle typu si mě nevšímá. Mám strach, že skončím jako naše sousedka… Toho se bojím.
Mám pocit,že něco končí… a nic nezačíná. Konec a tma. To jediný se mi šíří v duši. Podléhám depresi. Ale nedokážu už ani brečet. Sem strašnej ignorant a idiot.
Nechápu, proč bych tu měla mít ňáký poslání. Natož pomáhat lidem. Vždyť já nedokážu pomoct ani sobě! Tak proč? Proč hledám záminku abych tady mohla zůstat? Co se změnilo, když mi bylo patnáct? Co umřelo? Když mě neporazilo to auto. Jak to, že ještě žiju.
Věřím v to, že když chci cítím budoucnost. Tak co tu ještě sakra dělám…
Autor Floragrass, 29.12.2009
Přečteno 592x
Tipy 2
Poslední tipující: whiolet
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tvá úvaha je staršího data, jak je to dnes ??? Určitě jiné !!!

14.06.2012 10:03:22 | čáryfuk

Zní mi to asi takto.Jsi milé vyplašené mládě,které hledá pravdu a přitom se jí bojí,protože si myslí,že se mu nemusí líbit.

29.01.2010 00:13:00 | mistr pekař

Není otázkou jestli se vydáme špatným nebo dobrým směrem - to ukáže až čas. Ale důležité je vydat se někam...stát na místě není dobré. Hledej dále...držím palce ;)

07.06.2012 01:44:28 | Fráze

Věř, že sebeshazování nemá smysl. Jsou chvíle, kdy je člověk prostě "dole" a kolikrát utěšování od okolí spíš dohání k vzteku (tedy aspoň mě). Zbývá jen čekat, až člověka něco nebo někdo zachrání a mezitím doufat a předevšít ŽÍT. Vždyť jsi ještě mladá... Držím palce.

30.12.2009 18:26:00 | ziriant

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí