Proč nejsem jím?

Proč nejsem jím?

Anotace: Proč nejsem hochem, bylo by vše mnohem jednodušší.

Proč nejsem chlapcem? Proč musím být dívkou, která pláče, když jí někdo ublíží, když jí někdo zlomí srdce? Zajímalo by mě, jaké to je, být jím. Být chlapcem. Na oko se přetvařovat, že ho nic nebolí, nic ho neraní a doma se vyplakat do polštáře, řešit problémy pěstím a ne se jimi zaobírat do nekonečna a nenacházet řešení. Ráno bych si přečísla vlasy hřebenem, vyčistila chrup, oblékla něco na sebe a letěla bych na školní autobus. Dívka musí vstát, zkontrolovat svůj obličej, své řasy přetáhne několikrát mascarou, obtáhne je tužkou na oči a popřípadě nanese stíny, trochu pudru nebo make-upu, snaží se vypadat co nejlépe, aby nějakého kluka uchvátila, oslnila. Snaží se líbit sama sobě. Kdybych byla hoch, naslouchala bych dívce, vyslechla bych si její trápení, zvala ji do kin, na romantickou večeři, vydržela bych stát klidně dvě hodiny před zkušebními kabinkami, protože vím, jak je to pro dívku důležité. Kdyby mi dívka řekla, abych omezila alkohol, omezila bych ho, nechtěla bych jí ublížit, nechtěla bych ji ztratit. Snažila bych se jí dělat radost, rozmazlovat si ji, hýčkat, ale vy jste jen kluci. Nechápete naše starosti, nechápete jak je pro nás důležité, aby se vám naše oblečení líbilo, nechápete jak je pro nás důležité, když slyšíme: Sluší ti to, miláčku. Nechápete nic, jste jen kluci.
Autor Kačenkáá, 16.02.2010
Přečteno 446x
Tipy 3
Poslední tipující: Bíša, Vlk v rouše
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ne všichni jsou stejní, já bych třeba jako kluk byla hrozný děvkař protože jako holka to tak dobře nejde :D :D

02.06.2010 11:29:00 | The_blood_of_Kingu

ach bože všemohoucí, proč jsem chlap a nedokážu brečet?

23.02.2010 15:40:00 | Šťěpán

já jsem o sobě nic nepsal, jake jsem nebo nejsem... jen jsem ti odpověděl ve stejném duchu... myslel jsem že to vezmeš;)

17.02.2010 16:33:00 | Doki

Myslím, že není nutno to brát osobně, Doki, tak to cítím já. Nikdo tam nepíše o tuně make-upu a o namalované puse, že se jí bojíš dotknout. Píšu tam o tom, že často nechápete, co děláme a proč to děláme. Třeba seš jinej, já ti to neberu, a pokud opravdu seš, tak nebuď vztahovačnej.

17.02.2010 13:01:00 | Kačenkáá

Hmm...

17.02.2010 12:55:00 | Bíša

a vy zas někdy nechápete že nás odpuzujou tuny make-upu a přebarvené tváře, občas jste až do oranžova, líbat nenamalovanou pusu je pro mě taky vždycky příjemnější, ale co vám budu povídat... jste jen holky

17.02.2010 08:55:00 | Doki

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí