O dnešních dětech

O dnešních dětech

Anotace: Občas mě někteří z nich, tzv. spratci:), opravdu ŠTVOU!:) Samozřejmě vycházím převážně z vlastních zkušeností, jak jinak... :)

Občas mi přijde, že jsem mentálně nějaká přestárlá, když si myslím o dnešní mládeži, že jsou to drzí nevychovaní parchanti. Neříkám, že by se měly ve škole zavést tělesné tresty, ale že by se rodiče měli zamyslet nad tím, jak ty děcka vychovávají, jít jim dobrým příkladem a držet je na uzdě. Tohle už není a neměla by ani být starost učitelů.
Setkala jsem se už také s tím, že dospělí ta děcka obecně hájí, zvlášť rodiče. Třeba tím, že je jiná doba a že oni si to v mém věku také mysleli. A pak si to přestali myslet, "přizpůsobili se" době a je to v pohodě? Tohle nepochopím. Já jsem prvorozená a byla jsem vychovávaná docela tvrdě, oproti svému pouze o 2 roky mladšímu bratrovi, což jsem si také vždycky uvědomovala. Snažila jsem se nejdřív bratra trochu "klidnit", aby nebyl drzý a aby nezlobil, stěžovala si rodičům a když začal být hnusný i na ně, tak jsem jim říkala, že mě vychovávali mnohem přísněji než jeho a že bych si nikdy vůči nim nedovolila to, co si dovoluje on. Bláhově jsem si myslela, že se nad tím rodiče aspoň trochu zamyslí a něco s tím udělají. Ale veškeré mé snahy ztroskotaly právě na rodičích, protože jsem vždycky byla "ta špatná, která svému nebohému bratrovi jen ubližuje" a když si to začali připouštět, tak už s tím nechtěli nic dělat, že prý v jeho 13 letech je už pozdě. Zajímavé je, že u mě si tohle nemysleli, a doteď si to zřejmě ani nemyslí. Prostě podle mě za to, jak se ty děcka chovají můžou jen a jen rodiče. Tím ale nechci říkat, že mí rodiče jsou špatní, pouze nesouhlasím s tím, jak vychovávají mého bratra a že mě před bratrem akorát shazovali, protože nevěděli, že starší sourozenci rodičům mohou při výchově těch mladších dětí hodně pomáhat.
Jistě, můžete na to říct, že je jiná doba, že v Americe se děcka chovají ještě hůř (kdo za to může tam?), ale to není žádné ospravedlnění selhání ve výchově u vlastních dětí.
Ještě se tu najde minimum (bohužel) dětí , které se chovají slušně a rozumně. Čím to je, že těchto několik dětí, které znám, je naprosto normálně přijímáno třídním kolektivem a přitom se nenechali "zkazit" ani jím, ani dobou, ani americkými trendy?
Autor Žena z Marsu, 19.02.2010
Přečteno 437x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dospělý člověk je dospělý tehdy, když dokáže myslet i na druhé lidi(tedy i na vlastní děti). šatit a živit, to zdaleka není všechno.

23.02.2010 15:35:00 | Šťěpán

Jakmile se najde někdo normální a slušný, tak je okamžitě, kolektivem těch drzích považován za divného. Takový nátlak málokdo vydrží, takže začne být drzí, jenom, aby nebyl divnej... škoda:-(

21.02.2010 10:26:00 | TerA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí