Ze života

Ze života

Anotace: Život je od toho aby se žil.

Sbírka: Úvahy, fejetony a jiná próza

Před pár lety jsem se trápila, pořád strachovala, nervovala a život za nic nestál. V noci jsem nespala, hned ráno byla unavená. Práce mě vyčerpávala, byla jsem často nemocná.
Pak se stalo, že jsem přišla o práci, ale nepoložilo mě to, naopak jsem se uklidnila, začala lépe spát a cítila jsem se docela dobře. Peníze sice chyběly, ale uskromnili jsme se.
Dnes jsem v id 1. stupně, čeká mě chirurgický zákrok a co bude dál neřeším. Teď je důležité zdraví. To moje narušil ošklivý úraz, ale na druhou stranu, kdybych spadla o 10 centimetrů vedle mohla jsem si srazit vaz a být někde na obláčku. Ale anděl strážný mě ochránil, protože věděl, že na tomto světě ještě mám nějaké povinnosti. Jakmile všechny splním, tak se nebudu bát odejít tam nahoru. Už tam čeká několik blízkých človíčků, ale dokud jsem tady, tak se snažím žít.
Autor Jarka, 27.04.2010
Přečteno 514x
Tipy 2
Poslední tipující: Kapka, Agniezka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Agniezka - měla jsem na mysli moudrá slova.

30.04.2010 14:04:00 | Jarka

Agniezka - děkuji za hezká a modrá slova.

29.04.2010 09:25:00 | Jarka

je důležité myslet na hezké věci..čím více myslíme na nemoci a špatné věci..tím víc je do života přitahujeme a naopak..proto je důležité cítit se dobře, ikdyž momentální život není radostný..je důležité vydržet..aby se radostný mohl stát..

28.04.2010 21:40:00 | Agniezka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí