Kam se všichni ženou?

Kam se všichni ženou?

Anotace: Všichni jen někam pospíchají... smutné je, že samy nevědí kam...

Kam se všichni tak ženeme? Do hrobu?

Vystupuju z metra, a sotva vystoupim, lidi už se nervně do mě cpou a chtějí co nejrychleji nastoupit...Ptám se proč? Stejně to metro neodjede hned co nastoupí... kdyby v klidu počkali a pak nastoupili, tak je to vyjde na stejno....

Nebo jedu v autě, na padesátce si jedu padesát, a předjede mě jak magor, ale o kilometr dál ho potkám na semaforu...

tak kam se všichni tak ženou? Kdyby to aspoň oni samy věděli...

V obchodnim centru, je plno naštvaných lidí, co přesně znají svou cestu a vědí kudy přesně půjdou, a jakmile jim někdo vkročí do cesty, a tím je zdrží o dvě sekundy, tak je to hned rozhodí, že jim to pokazí zbytek dne...

tak by mě jen zajímalo proč.

Zkuste se spíš zastavit, a podívat se kolem sebe, na všchny ty uhnané, naštvané, zamračené výrazy... podívejte se na ně, nevypadají vtipně? Nevypadají jako stroje, co se snaží dohnat smrt?

Pokud vážně nehoní smrt, tak nevím kam se tak ženou... ale zdravý ani nic jiného jim to určitě nepřidá...
Autor Kamen s.r.o., 30.07.2010
Přečteno 484x
Tipy 1
Poslední tipující: Lucy Susan
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí