Jak vznikají války

Jak vznikají války

Anotace: Zjednodušená situace

Jeli jsme s jednou kamarádkou Ivou do kina a ona nám vyprávěla, jak se pohádala s druhou kamarádkou ohledně grilování. Byly domluvené, že se sejdou okolo 3. Iva to však nestihla a přišla až o půl 4. Druhá kamarádka Markéta jí ty vytkla a řekla, že je nespolehlivá. Iva na to, že není nespolehlivá, jen nestíhala a lítala po obchodech, aby vše zařídila. Musela nakoupit věci na grilování. Markéta trvala na svém, Iva, že se může na všechno vy…t! Markéta se přeslechla, slyšela, že se na ni může vy…t! A už byl kámen úrazu. Obě se rozešly ve zlém. Iva při cestě do kina tvrdila, že se jí prostě neomluví a že chyba není na její straně.

O pár dní později k nám přišla na návštěvu Markéta. Po nějaké chvíli začala mluvit o výše zmíněné situaci. Podala to přesně naopak. Ona nic neudělala, jen Ivě vytkla její jednání, protože se to opakovalo vícekrát. Když jsem jí řekl, že Iva ji neposlala do pr…e, ale mluvila obecně, řekla, že to ji nezajímá. Říkal jsem Markétě, že se přece nebudou hádat kvůli takové kravině, ale ona nehodlala ustoupit. Dokud se Iva neomluví, tak za ní prostě nepůjde.

Chápete to? Ty holky se pohádaly kvůli 30 minutám. Ani jedna z nich nehodlá ustoupit. Obě jsou příliš pyšné, než aby se jedna z nich omluvila druhé. A teď si to převeďte na větší měřítko. A už jsme doma. Všechny problémy, boje, války vznikají (zjednodušeně řečeno) z nepochopení, lidské hlouposti a pýchy. Stačila by jen trocha pokory a ochota omluvit se a vše mohlo být vyřešeno.
Autor Hippy, 02.08.2010
Přečteno 523x
Tipy 4
Poslední tipující: Sarazin Faestred, Anne Leyyd, Bíša
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Trocho pokory, a odvaha se omluvit... přesně. Škoda, že to někdo není schopen pochopit, ale třeba někdy bude...

17.12.2010 21:09:00 | Anne Leyyd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí