,,Protože život neni veselej''

,,Protože život neni veselej''

Anotace: Omlouvám se za sprostý slova, za hrubky atd. ale nějak jsem to za sebe prostě musela dostat.a tohle bylo v tu chvíli jediný řešení.

Než jsem tě poznala, potkala, zažila, život byl krásnej. Neznala jsem situace, který jsou u mě nyní na denním pořádku.
Změnila jsi mě do té míry, že nevím, jak se vrátit zpět. Každej posranej den tě vidím na chodbách školy, každou posranou minutu, kterou prosedím ve třídě si říkám, že jsi ani ne 10metrů ode mě. A přesto tak strašně daleko.
Než jsem tě poznala..jo jasný, měla jsem svoje problémy, který mi přišli větší než vesmír. Ale když se teď koukám zpět, vytrhlas mě z tý největší párty mýho života. Měla jsem vlastně skvělěj život..něž jsem tě poznala. Nevěděla jsem nic o tom co to znamená…za někoho mít zodpovědnost.
A najednou si mi nakráčela do života. Prostě si mi napsala, vychrápala ses se mnou a odešla. Dík, a pak že…nejseš špatnej člověk. Tos mi řekla poprvý, cos mě poznala. ,,Ale Déňo, já nejsem zlej člověk.‘‘ Cca 6měsícu po té, mi sereš do hlavy, že jdeme koupit piko. Protože jinak..to nebude pááárty!.A já si kurva myslela, že tě můžu změnit. Místo toho, abych tě JÁ vytáhla ze TVEJCH sraček, si mě do nich dostala taky, a paks mě suveréne posrala. Děláš že neexistuju, je to pro tebe lehčí co?Dáš si vodku(Nordik-protože tu prej nepiješ), nacpeš si rypák pikem, koksem a čimkoliv, co najdeš v mrazáku v nějaký hospodě a najednou seš jinde. Posíláš se do nejhorších, protože realita už pro tebe ztratila smysl? Nevím, co teď prožíváš a vědět nechci. Vím, žes mě tady nechala, oukeeej, byla to přece jenom Déňa, to nic není, řeklas, že mě máš ráda..Aha, jestli TOHLE pro tebe znamená mít rada, tak tě strašně moc lituju.
Jako jasný, co napsat typce co ti napiše, že tě miluje, když ses vlastně hetero?jo,ty ses vlastně hledala!!! když si se mnou spala, potřebovala jsi…se najít! Jo, taky bych se děsně ráda našla, nejde to. Nejde to když tě furt vidim. Od Národky až po Žižkov. Každej den jezdím tu posranou trasu a vidím nás tam. Jak sedíme s bezdomovcem u Národního, jak mlátíš týpka s bagetou Subbway, jak mě hecuješ ať si koupim vodku, jak jdem na Lávku a oni se mě ptaj:Berete zodpovědnost, za vaší kamarádku.A pak mi tam říkáš:,, Víš,teď jsem šťastná, protože můžu tancovat..vidím nás v Hole, kdy teniskou rozkopávám plnou flašku vína a připadám si tak ,,SUPERHEROU‘‘,vidím se, jak ti kupuju kytku ke svátku, abys aspoň jednou cejtila, že někomu na tobě záleží, vidím jak mi dáváš kabelku a říkáš: drž! A vidím jak se vrháš pod auto a já tě tlačim pryč-kurva to byla zodpovědnost. Vidím sebe, jak tě držím pod krkem a cpu ti:,,Vzpamatuj se, kurva!‘‘(to jsem si ještě myslela, že tě dokážu změnit) Vidím nás u Vltavy, kdyžs mi říkala, že tu párty chces, pamatuju si, na Budějárnu kurva. Každý místo, kde jsem..vidím tam nás. Nebyly to cenný okamžiky, většinou jsme jen tak..kalily, doprdele, hodně moc kalily,v hodně hustym stylu, jaks to nazývala. A pak si taky sakra pamatuju ten Petřín. A tam sem asi poprvý a naposled zahlídla tu holku, kterous mohla bejt kdyby ses nedala na cestu dlážděnou alkoholem a drogama. Vidím nás tam. Jak mi cpeš do hlavy věci, kterejms asi před tím věřila.Mělas v očích jinej výraz než teď. Něco si od života čekala. Možná si věřila v lepší zítřek, možnás ještě nevěděla, že láska je svině! Byl to první a poslední večer, kdy to bylo pěkný. Posralo se to. Posralas to. Vím, že ta holka z Petřína tady už není. Teď si jedeš svojí super veselenou flow a,,Nevnímáš,nejíš,nespíš..prostě si jen tak žiješ…šťastně…A víš co?Já tomu nevěřim. Ale tohle už je tvůj boj, posrala si mě jak nikdo. Suveréně ses na mě vysrala, jakobys od tý chvíle, cos mi poprvý napsala, jestli nepůjdem na Petřín, nevěděla, že to kamarádstvim neskončí. Zažívám to, co nikdy. Jestli někdo nesnáší lidi, tak jsem to teď výmečně já. Jestli ty seš divná, tak já jsem přilítla z planety Mars. Strašně moc to bolí, kort, když tě furt vidim, dělat že nejsi?Jasná páka, Denda zmákne všechno. Ty to řešíš pitím a bůh ví čim teď ještě. Já to řeším po svým. Jen..já tady byla kdyžs potřebovala pomoct, byla jsem tady a poslouchala jsem jak seš zamilovaná. Byla jsem tady kdykolivs řekla, když sem doma měla mega problémy, když sem za 3hodiny musela vstávat do práce, byla jsem tady vždycky.Ty tady nejseš. Tak už kurva! Nikdy netvrď, že nejseš špatnej člověk, seš ta nejhorší lidská špína, co jsem poznala.A strasně moc lituju toho, že jsem ti kdy dala příležitost, bejt součástí mího života. Protože přesně teď prožívám to, co ty jsi cítila na Petříně, když jsi ještě viděla svět nezkaženejma očima.Nechci skončit jako ty.Strasně moc toho všeho…lituju.
Autor Denda, 02.10.2010
Přečteno 292x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí