Večerní přemýšlení nad životem

Večerní přemýšlení nad životem

Anotace: o mě

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

Právě je 0:20 a já zase nemůžu spát. Venku slyším jak fouká vítr. Poslouchám tuhle píseň zase http://www.youtube.com/watch?v=mdObE-XmqDE znovu. Nemůžu ji přestat poslouchat, jelikož vyjadřuje mé pocity, které kdo mě hlouběji nepoznal, si myslí, že já tohle cítit takhle nikdy nemůžu. Občas si říkám proč vlastně? Já si myslím, že lidi vidí jen můj vnějšek, jak se vyjádřuji ve společnosti. Ale bohužel už hodně lidí nevidí, co je uvnitř mě. Jenže já jsem osoba,člověk a mám city. Jakožto ráda bych prožívala i lásku, kterou chci i dostávat. Ale od koho?? Rodičovská láska už se mi taky nedostává. Proč, zeptalo by se možná hodně lidí?? Rodiče nemají na své dospělé děti čas, je pro ně přednější práce a jejich odpočinek. Vím, že práci mají i částečně kvůli nám s bráchou tojo, ale zase by mohli trošku více projevovat své city k nám, no hlavně ke mně. Protože mi chybí velmi. Lidé se ptají proč je mi lépe v Ostravě? Já na to mám velmi lehkou odpověď. No protože, se mi zdá, že mi ty city tam někdo projevuje není to láska ve smyslu, lásky mezi pohlavím muž a žena, ale projevují mi tam lásku přátelskou, kamarádskou a to jen tím, že mají o mne zájem a to mi stačí. I kdyby rodiče více projevili o mne větší zájem stačilo by mi to. Nevím, třeba se toho v budoucnu ještě dočkám. Mi ta láska chybí i z toho důvodu, že nemám žádného přítele ještě. Proto mi záleží více na té lásce rodičovské a kamarádské, zdali se to dá takhle nazvat. No nic asi budu končit, alespoň trošku jsem si vylila své srdíčko a trošku s klidnější hlavou můžu jít spát.
Autor Nikolka, 30.10.2010
Přečteno 611x
Tipy 8
Poslední tipující: Jiná, CULIKATÁ, Dragoniana, Agniezka, F.i.L
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak jsem si právě přečetla Tvé srdíčko a padl na mě smutek:(.Je podivná doba,uspěchaná.Posílám kamarádské pohlazení a nesmutni.

04.11.2010 15:05:00 | CULIKATÁ

co se týče rodičů..dříve byla jiná doba..i já to znám..ale věř, že se to časem změní..třeba až se nebudete vídat tolik..ale věř, že ani přítel Ti lásku nenahradí, tu musíš nejprve dát Ty sama sobě, a mít se ráda sama..pak budeš šťastnější..fakt..i když neříkám, že je to úplně jednoduché..ale najdi to,co hledáš..v sobě..

30.10.2010 11:17:00 | Agniezka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí