Důvera

Důvera

Anotace: Vůbec jedna z nejdůležitějších "věcí" v přátelství je důvěra. Když mi kámoška ať je to kdokoliv řekne tajemství tak si ho mám vážit. Ikdyž to neni moje nejlepší kamarádka? Mám brát důvěru od káždého kolem mě jako dar?

Vůbec jedna z nejdůležitějších "věcí" v přátelství je důvěra. Když mi kámoška ať je to kdokoliv řekne tajemství tak si ho mám vážit. Ikdyž to neni moje nejlepší kamarádka? Mám brát důvěru od káždého kolem mě jako dar?

Než člověk někomu věnuje důvěru, má se podívat na jeho způsob života a na jeho charakter.

Když mi něco řekne jaká koli nejlepší kámoška, tak ani nemusí dodávat ať to nikomu neříkám. Ty nejlepší a jejich tajemství, jejich důvěru si hlídám. K těm kámoškám nebo kámošům co jsou prostě jen dobří kámoši? Platí pro mě to co pro ty nejlepší. Když získám někoho důvěru tak si jí hlídám a nestojí mi za to abych něco vykecala a někoho ztratila. Ale proč i když si jdu za svim přesvědčenim a jedna z nejvíce věcí co mě v přátelství vytočí, proč jí občas udělám? Někdy se ocitnu v situaci kdy je to přítel proti příteli, buď držim hubu a když se to vyvalý tak se na mě naštve jeden a když to vykecám tka se na mě naštve durhej... Co má člověk pak v téhle situci dělat?.. Co já si vzpomínám tak tajemství mích nejlepších kámošek sem za poslední měsíce snad nevykecala... Aspon teda nic velkýho a pokud vim a pokud se znám dobře tak ani kravinu, ale když si ted vzpomenu tka sem něco vykecala, něco co mi řek kámoš. Jak říkám od nejlepších, to sem snad nic neudělala, ale co se týče těch dobrých kámošů ale ne nejlepších.. to sem ted byla v takové pitomé situaci.. Někdy sama nevim jak si vybrat, když něco neřeknu o jedné dobré kámošce, tak pak je tzo venku a ta druhá se naštve. Nebo co třeba kdyžse něco bojim říct a pak je už pozdě a je pitomý říkat něco co se stalo před měsícema? A co vlastně když člověk nemá komu se svěřit? Stačí mu psát si cosi na papír nebo do deníčku? Komu má říct svoje trápení, problémy nebo zážitky?..Je lepší mít někoho kdo vám dá důvěru a pak vás zklame nebo nikdy nezažít nikoho komu důvěřovat? Důvěra je každopádně ve všech ohledech důležřitá a pokusim se jí víc vážit.. Budu sama důvěřovat kámoškám a budu doufat a věřit že oni důvěřují mě, od toho je přátelství...

Důvěra je jako velmi jemná květinka - dlouho jí trvá než rozkvete a snadno se zašlápne.

Kdokoliv někomu něco řekne, tka nikdy nemá jistotu jestli se to někdo jiný v budoucnu nedozví, ale chce se hlavně zamyslet, že než něco vykecáte, tka jaký by to bylo vám.

Důvěřovat můžete hodně lidem.. Kámošům, kámoškám, rodičům nebo třeba lékařům, právníkům a v neposlední řadě taky klukům(vztah) a třeba taky instalatérovi. Pro mě je nyní nejvíc podstatná ta v přátelství... ale at je to jáka koli důvěra, a at jí získáte od koho koli, pečlivě s ní zacházejte..



Kdo ztratí důvěru, víc ztratit nemůze.


Zase plno otázek a o něco méně odpovědí, ale na každou otázku si musíte nalézt odpověd vy sami..
Autor Tyna 2, 30.10.2010
Přečteno 407x
Tipy 2
Poslední tipující: Bíša, Agniezka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

u mě, když někdo zklame mou důvěru..bolí mě to..a nutí mě to věřit víc a víc jen sobě..a má známá říká, že nemáme nikomu věřit, a sobě z 80%...

30.10.2010 15:47:00 | Agniezka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí