čím chceš být?

čím chceš být?

Anotace: v pěti, patnácti a ve čtyřiceti pěti. ( sice zimní loňská, ale dohánějící tu nynější)

a čím chceš být?

chtěl bych jednou držet na pódiu jazzu jeden saxofon a klidně ho vyměnit za trumpetu táhlých jazzových not. chtěl bych být tím tónem, tou notou a letět pódiem kolem šťastného ucha za barem. chtěl bych být slastnou vzpomínkou slyšené trumpety sklepem na starém městě. a klidně být tónem sklepního paneláku v rezonanci klik všech bytů.
a rozčilený majitel klidu s bednou americkejch seriálů, s rukou a celou dlaní na klice chvějících tónů mé trumpety.
už ani netuší, proč se rozběhnul. a jen stojí a nechá se znít sám a všichni další na všech patrech toho paneláku. jen ten poslední, kousek pod špinavým nebem, pláče a chce víc. a společný jazzový zmatek koulí a klik našich nadějí a jistot si zní a vše jen v tichu popírá.
a do sebe zahleděná praha, vlastně její noc, tiše a znovu sněží.
sněží jen ze zvyku, pro ten klid bílej, beze všude přítomné špíny.
Autor slavekmiloslav, 01.11.2010
Přečteno 359x
Tipy 12
Poslední tipující: umělec2, Aťan, Gabrielle, CULIKATÁ, NikitaNikaT., ewon
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkné a zajímavě napsané:).Těším se, až bude zase sněžit jako v pohádce:).Chtěla bych být vločkou, co z nebe padá a
v teplých dlaních ráda-rozpustit se:)).Ba né, Culík jenom breptá:))

04.11.2010 14:57:00 | CULIKATÁ

Dávám Ti ST! protože si myslím, že po přečtení tehoto dílka se jistě každý zamyslí... je to skvělé a řekla bych, že mám úsměv na retech, když zamyslím se...

01.11.2010 20:33:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí