Deník, díl druhý

Deník, díl druhý

Anotace: 22.-30. leden 2011

Sbírka: Rok 2011

Můj milý deníčku,

týden uběhl jak voda, nedostatek spánku, nebo malá nepravidelnost se podepsala na tom, že ani nevím jaký je den.
Začalo to tak sympaticky, ale nechápu jak se to mohlo tak zvrhnout...
Snad nejvíc sexu za jeden týden co jdem kdy měl. Nevím co to ve mě probudila, ale to přátelství s výhodama je kurva dobré.
Přemýšlím kde začít, moc si ty dny nepamatuju, vím ale že teď by mohlo bez ní být podstatně hůř.
Pondělí: Ve škole se mi opět dařilo naprosto napíču, IAS pokus neuspěšný, jak jinak. IDA naštěstí anulována, s čistým E jsem si tedy našlápnul do dalš9ho semestru.
Úterý: Tady si i kousek pamatuju, Dominičce odjel "přítel". Večer jsem se u ní zastavil, vyhrocená situace, kdy už jsem ji musel obejmout, říct: "všechno dobře dopadne". Taky jsem v sobě měl jedno tajemství, které muselo ven. Chybí mi žena na mě ležící, usínající. A asi to nebylo jejímu názoru tak protichůdné. Ten večer jsem neusínal sám, ne neusínal jsem vůbec, snad lecháním to začalo...a ještě pokračovalo, měl jsem před sebou zkoušku z IZP, kterou jsem opět nezvládl, nejen kůli spánku, ale popravdě mi ten úsměv neměl kdo vzít. A tak jsem se vydal zpátky do postele za tou spící princeznou. Ten den jsme se měli učit ITO, zkoušku kterou jsem předem zavrhnul, jelikož teorie obvodů jde naprosto mimo mě. Ten večer ozval se Richard, kolik taháků má tisknout. Bylo mi jasné, že pokud pro to můžu udělat víc než nic, tak něco opsat. A tak jsem tentokrát usínal v jiné posteli, nebo ne?
Středa: Fíha, to co bylo za probuzení? Matně si vzpomínám na její rty na svých. ale dost živě mezi nohama. Zprvu jsem nedoufal, že se jí to podaří, udělat mě pusou, to chce už nejakou tu zkušenost. Ale netrvalo to tak dlouho a už jsem se svíjel ve svém orgasmu. Následovala zkouška, obávaná teorie obvodů s kterou jsem počítal na přesrok, ale Richard přislíbil tahák. Neměl jsem co ztratit, tak jsem to zkusil.
Čtvrtek: Konečně spánek, spousta zábavy avšak učení na druhý termín IUS, celý den jsem listoval slidy. Na konec přišlo na slíbenou vodní dýmku u Dom s tím, že se ještě něco z IUS naučíme. To už bzl ovšem pátek.
Pátek: Vzpomínám si když jsme se poprvé líbali, také to bylo u vodní dýmky. Ale teď to bylo jiné, již tu nebyl ten stres jestli můžu, ikdyž bych nejspíš neměl. Nejsem však ten co něčeho zneužíval, zatím co se učila jsem si lehnul, abych trochu zregeneroval unavene nohy. Nic jsem nenamítal když se přesunula ke mě do postele, do své postele. Avšak tušil jsem, jak takové učení může dopadnout...spletl jsem se. Začalo to zcela nevinně, když po pár minutách čtení slidů pronesla: "Bože to je nuda, pojďme třeba šukat, nebo proste něco zábavnějšího". Bylo to vtipné, trefné a já to nebral jako nabídku nýbrž rozkaz. Celou dobu jsme si u toho povídali ve stylu učení. Vměšovali jsme do sexu náplň předmětu softwarové inženýrství, bzlo to vtipné a dobré. Tentokrát se dostalo i na další pokus o kvality mé ruky, částečně neúspěšně. Avšak je tu něco za co jsem na sebe možná hrdej a co si budu pamatovat ještě dlouho. Začala si se sebou hrát a já se jí v tom snažil pomáhat všeličím. Slyšel jsem její dech, jak se zrychluje, jak si to užívá. Pošeptal jsem jí do ucha: "Chci aby jsi se udělala a já Tě mohl vylízat, pěkně kapičku po kapičce slíznout tvůj sladký orgasmus." Přestal jsem chápat to co následovalo, jakoby její masturbace dostala nový směr, téměř okamžit vzvrcholila. Já se tedy zmohl na neplnění svých slibů, chutnala jako jídlo, co se připravuje s láskou a pečlivostí. Nuže víc času na naše krásné hrátky nezbylo. Bylo třeba vstávat na zkoušku z IUS. No "vstávat", jít bez spánku na zkoušku nebylo to pravé ořechové, uprostřed zadání jsem nejednou usnul a také to tak dopadlo. Po zkoušce jsme čekali na konzultace k IZP, které se mi opět nepodařily. Pak už zbýval jen ten spánek s možností jít se večer někam opít. Spal jsem jak zabitej...konečně.
Sobota: Zvláštní jak ty dny začínají půlnocí, mám se za to nazývat ajťákem? Zažil jsem nejkrásnější probuzení svého života. Začala mě líbat, cítil jsem chuť alkoholu s troškou dehtu a slin. Nevím proč, ale jako celek to mělo božskou chuť a co teprve ty polibky... Tento sex si budu pamatovat celý život. V první chvíli jsem přemýšlel jestli mám křičet, co mi to kdo dělá, ale nešlo to, bylo to nádherné. Umlčen polibky, potěšen orgasmem a následně jejím pohledem z dobře odvedené práce byl geniální. Následovala cigareta a začlenění do chodebního společenského večeru s jednou velmi zajímavou a vtipnou hrou "hádej mou chorobu" mě velmi potěšil. Jěště malý nášup trackmánie a pak krátký spánek a došlo i na učení. Poslední možnosti jak uspět co nejlépe, v letním semestru jsem již byl oběma nohama, ale kdo chce opakovat předměty? Musel jsem do toho dát všechno, což se mi jako vždy nepovedlo.
Neděle: A znova, škola, škola, škola.

A co nevím kam zařadit:
Teorie obvodů se podařila nejlépe jak mohla, bez jakékoli znalosti jsem dosáhl 55/65 bodů a mohl jsem se radovat ze 6ti kreditů do sbírky, Dom i Richardovi se zadarilo prakticky stejně, paráda.
Vzpomínám si také na jeden z jejích orgasmů, když na mě coby ležícím obkročmo klečela. Jazykem jsem jí laskal bradavky a onedlouho už si začala pomáhat rukou. A pak na mě mohla s dobrým pocitem ulehnout...
Celkově bzch to nazval jako týden rozvoje našich vztahů do pevných a důvěrných pout přátelství s výhodama.
Autor Zayo, 07.02.2011
Přečteno 335x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí