Akce - LITERÁCI DĚTEM

Akce - LITERÁCI DĚTEM

Anotace: Dnes 28. února /11, Akce - LITERÁCI DĚTEM - PŘEDÁNO v Novém Strašecí - mateřská školka U lesíka. Vzpoměla jsem si na citát pana Wericha, říká v něm: "čím více dobra konáš, tím více dostáváš na držku." Proto díky těm, kteří jdou se mnou proti proudu.))

Dnes jsem zavítala do mateřské školky U lesíka v Novém Strašecí u Rakovníka, kam jsem dětem přivezla dárky od vás literáků. V 10 hod. jsem přijela před, velkou budovu hezké a upravené školky i jejího okolí, kde mě v nádherně vyzdobené herně očekávaly děti s milou paní ředitelkou a vlídnými učitelkami. Na úvod mi zatančily, pak jsem se s dětmi trochu seznámila a předala jim dárky a také pozdravy od vás literáků, sešlo se dětí jako smetí, nálada byla radostná a já mezi nimi omládla zase nejméně o 10 let,…úsměv. K našemu literáckému dárku, jsem přidala dětem malé autorské čtení z darované z knihy, musím podotknout, že děti ve školce jsou opravdu bystré a velmi dobře se mi s nimi spolupracovalo, byla to spontánní, nádherná komunikace. V závěru akce mě děti obdarovaly svými říkankami a také zpěvem, děti se postupně zvedaly bez ostychu, přednášely a zpívaly, jako o závod.))) Byla to nádhera.))) Nakonec jsem do kulturního sešitu návštěv zapsala - Předávání dárků od LITERÁKŮ s autorským čtením a také to, že se mi všechno moc líbilo. Prožila jsem se všemi velmi příjemné dopoledne. Odvezla jsem si hezké vzpomínky a získala další novou inspiraci.
Jind.


LITERÁCI DĚTEM - Další předaný dárek dětem

Dostala jsem zprávu že včera 3.3. 2011 byly dárky od literáků úspěšně předány dětem na dět. onkologii v Praze v Motote. Zprávičku o předání napíše Mbonita, moc ti děkuji Jani, vážím si tvé obětavosti i přátelství. Jind.
Autor carodejka, 28.02.2011
Přečteno 527x
Tipy 35
Poslední tipující: Danger, Oťas, Zorenka Ježková, Tamara, snupicek, Divoženka1, Zefi, Dota Slunská, zelená víla, Javavia, ...
ikonkaKomentáře (20)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Danger...moc krásně jsi to napsal, děkuji ti.

07.04.2011 23:20:00 | carodejka

Život není dobro ani zlo, nýbrž pouze místo pro dobro a zlo. Podle toho, čemu dáme přednost a Ty Jindřiško,kouzlíš dobro,dík za Tebe.

07.04.2011 18:33:00 | Danger

Zorenka Ježková...ach, úsměv, to bude velmi krásné, když už máme to DPH vysoké a mnozí jsme naštvaní, tak potěšme alespoň ty naše děti, zapůsobíme li na ně budou z nich dobří lidé a kniha? To je věrná kamarádka naše a snad se stane i kamarádkou našich dětí.Jak už jsem psala. / Ta - země je chudá, "kde se málo čte."/

07.03.2011 19:53:00 | carodejka

Oh,paní Jindřiško,velic moc Vám děkuji za kontakty:)Pokusím se to více medializovat:)Kéž by bylo více takových srdíčkových láskyplnných lidí,co rozdávají radost!

07.03.2011 18:56:00 | Zorenka Ježková

Tamara...vítej, moje to byla jen myšlenka, poděkování patří literákům, co mi do rukou vložili důvěru.

06.03.2011 23:36:00 | carodejka

Kdyby takových lidí bylo víc. Jsi poklad nad poklady. Díky.

06.03.2011 21:23:00 | Tamara

Děkuji ti příteli, je to důkaz toho, co dovede síla myšlenky dobrých lidí, spojí li se. Děti jsou naším pokračováním, nejen ty zdravé ale i ty nemocné, tím spíše nesmíme na ně zapomínat. Stejně tak nesmíme zapomínat ani na stáří a opuštěnost lidí. Jsem ráda, že existují dobří lidé, že podporují dobrou myšlenku a obětavě pomáhají, předávají dětem dárky tam, kam se nemohu dostat. Tahle malá sbírka na dárky pro děti, byla a je stále aktuální, kdo se chce jakkoli připojit, ať mi napíše, nezáleží na tom, kolik peněž dáme ale na tom, zda je dáme s láskou, těm které chceme dobrovolně obdarovat a potěšit. Nám se to daří, v této dobročinné akci vím, že dárky budou tam, kde mají být - v „dětských rukou“ a nemusím se obávat, že za to třeba vláda nakoupí zbraně, či letadla, nebo že darované peníze skončí „v Rakouských bankách na soukromých účtech.“ Jsem si jista, že je za námi už teď, kus dobře odvedené práce. Ještě jednou děkuji, poklona patří všem literákům, kteří se na této akci podílejí.

05.03.2011 17:58:00 | carodejka

Slova dík snad ani nestačí. Mám dvojčata. Holka chodí do klasický školky a jsem strašně rád, že stále existují lidi jako ty, kteří umějí dětem nadělovat i jiné dárky než ty movité. Kluk chodí do denního stacionáře a tam to snad platí dvojnásob. Navštěvujeme s ním dost často nemocnici v motole a ta v sobě skrývá poklady. A je hezké, že se na ně nezapomíná. Lidem jako ty nejde jen poděkovat, před nimi se musí prostě sklonit hlava.

05.03.2011 10:51:00 | snupicek

Dota Slunská...Dotko, mávám ti a přeji hezký den.

03.03.2011 11:16:00 | carodejka

Jind, jsi poklad.

03.03.2011 07:25:00 | Dota Slunská

zelená víla...jsem ráda žes přišla číst, bylo to moc krásné.

02.03.2011 19:00:00 | carodejka

Jojo,skládanka luxusně zapadá a to jsem ráda :-)

02.03.2011 13:50:00 | zelená víla

šuměnka a javavio, teď je v té knize i kus vašeho srdce.)))

02.03.2011 01:30:00 | carodejka

Jindřiško, jsi moc vzácný človíček, děti jsou naše velké bohatství. Jistě si na Tebe zanechají moc hezkou vzpomínku:-))

01.03.2011 17:15:00 | Javavia

já do sešitu kulturního zapsala bych hned;

chvála všem dětem bez rozdílu, pro se točí svět
pro ně by měla voda téci a slunce šimrat květ
pro ně by měly knihy vznikat, co duši jejich spasí
jen pro ně úsměv na rtech nosit a srdce plné krásy...

01.03.2011 14:30:00 | šuměnka

To já děkuji vám všem, jsem jen malý článek v tom dlouhém řetězci, příjemně unavený, mávááám a jdu šupnout do pelíšku.

28.02.2011 22:54:00 | carodejka

Jindřiško, ne jednu slzu v oku mám...děkuju za tu přenádherně přenesenou atmosféru. ST!*** a velký obdiv, poklona Tobě. Dojemné a nádherné.

28.02.2011 20:44:00 | NikitaNikaT.

Jindřiško, máš můj obdiv, jak to vše stíháš organizovat.

28.02.2011 20:09:00 | Špáďa

To je prima,že se vše vydařilo a dětem jsi přinesla nejen krásné knížky,ale hlavně radost a smích do jejich očí.
Zdravím a mávám všem,kteří se o to přičinili!
:-)

28.02.2011 19:54:00 | Sisinka

Jindřiško,jsi zlatá,to muselo být nádherné setkání...

28.02.2011 17:44:00 | Květka Š.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí