DROGY

DROGY

Anotace: Další do školy

MLÁDEŽ A DROGY V DNEŠNÍM SVĚTĚ

Drogy...kdokoli slyší tohle slovo představí si dreadatého týpka ve volném svetru, který místo tabákových cigaret kouří marihuanu, ale problematika drog je daleko hlubší. Za drogu se dá považovat cokoliv na co je lidský organismus zvyklý, v případě mladé generace prášky proti bolesti, všemi oblíbený ibalgin, kterému se také říká růžové štěstí, jahodová lentilka a podobně. U generace našich rodičů to povětšinou bývá káva, bez které by se většina lidí po ránu ani nedokázala fungovat a samozřejmě mnoha lidmi oblíbené cigarety a alkohol.
Díky mnoha studiím je zjištěno, že kofein je silně návyková látka a i když si to člověk plně neuvědomuje, nebo nechce přiznat, ranní vstávání pro něj znamená automatický pochod k rychlovarné konvici a sypání lžiček tmavě hnědého prášku do hrnečku, následné vypití a tradá do práce.
Co se týče fetování mladých lidí, je hodně málo těch, kteří se vyhnuli marihuaně, či lidem, kteří jí kouří, já sama mám ve svém okolí poměrně dost lidí co si občas tzv. zahulí, ale naštěstí i spoustu těch, kteří to nepotřebují. Ale za to mají jiné neřesti, typu kávy, čokolády, cigaret a piva.
S drogami tvrdšího rázu je to horší, většina lidí, kteří začínají na „jízdě“ jednou do měsíce většinou skončí u několika dávek denně a nečeká je moc hezká budoucnost. Znám všehovšudy asi tři lidi, kteří měli co dočinění s tvrdými drogami, ale vyhrabali se z toho, ani ne tak díky léčebně, jako díky vlastní vůli přestat a nebýt „smažkou“.
Drogy v dnešním světě jsou jev, poměrně často viděný a kdo tvrdí, že nikdy nezkoušel ani trávu, tak nejspíše lže, protože i my, co trávu k životu nepotřebujeme, jsme to alespoň jednou zkusili a zjistili, že nám to nic neříká a dokážeme se bavit i bez drog.
Můj osobní názor je, že dokud to roste v přírodě, dá se to zkousnout (tráva, lysohlávky), ale dám přednost chlazenému Kozlíku 11° ve Fidu, společnosti nehulících přátel a zábavě na plné pecky i bez nějakých halucinací.
Autor WiXXie, 04.04.2011
Přečteno 633x
Tipy 2
Poslední tipující: Karmínka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dead-head: ano s tím souhlasím, ale přecejenom si myslím, že drogy-alkohol tělu škodí přecejen méně než tvrdé drogy a ačkoli na alkoholu závislost vzniká, nemyslím si, že tak rychle jako na drogách. V mém okolí je pár lidí co vyzkoušeli perník a říkali, že týden chodili a chtěli znova. To se ti po prvním opití se nestane:)

23.04.2011 12:14:00 | WiXXie

Chlast bych tedy nepodceňoval, těch co pít neumějí je pěkná řádka mrtvol.

19.06.2012 13:16:20 | Aťan

Jen bych opravil, že kozlík 11° a jiná piva obsahuje lupulin, který je brán jako sedativum, afrodisiakum a mírný halucinogen a je poměrně dost návykový (krom toho je chmel botanicky příbuzný s konopím). Navíc alkohol je klasifikován jako tvrdá droga (samozřejmě můžeme dělit měkký a tvrdý alkohol ale i tak).

Takže proč by se pijákům piva nemělo taky říkat smažky?

12.04.2011 16:45:00 | dead-head

na tu přírodu bych moc nesázel. ale zní mi to hezky: bio-tráva. :-)

04.04.2011 20:13:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí