Možnost vrátit minulost

Možnost vrátit minulost

Anotace: Dlouho jsem přemýšlel, zda to sem mám dát. Nakonec to tady máte, nevím jestli můžu říci "v plné kráse". To můžete posoudit jedině vy. Najdete-li chyby, tak se za ně omlouvám :-)

Jednou se mě kamarád zeptal:"Chtěl bys vrátit minulost, vrátit čas?" Většině lidí byla tato otázka položena, avšak odpověď má se od ostatních liší. Odpověděl jsem mu že ne. Asi se začnete ptát proč, začnete se ptát, proč nechci předejít nějakým událostem. Zeptal se i kamarád, dostal vysvětlení, jako ho dostanete vy.
Možná už jste četli některá moje díla, jedno z nich vám pomůže k lepší orientaci. Před přibližně půl rokem jsem skončil s jednou holkou. Na tohle kámoš poukazoval, jestli nechci vrátit čas, než mě podvede, a abych této události zabránil. Chvíli jsem přemýšlel, nakonec jsem odpověděl:"Kdyby se tohle nestalo, ano byl bych sice šťastnej, ano byl bych zamilovanej, ale nikdy bych pořádně nezjistil, jak je ta osoba psychicky labilní, že není pro mě. Nikdy bych pořádně nezjistil, jaká ona doopravdy je, jak si nedokáže ničeho cenit. Může milionkrát říkat nebo kdekoliv psát, že si více bude cenit lásky, přátel, nikdy jí neuvěřím. Neuvěří ji nikdo z našeho sesterstva. Po tom, co se mnou skončila, se ukázala i holkám, které na ní měly kladný názor, jaká ona doopravdy je, že není hodna být jejich kamarádkou. Mnoho lidí říká pořád, že to je kvůli mě, že kvůli mě se přestaly bavit, jenže tomu tak není. Začala na všechno kašlat, zajímá se jen o jednu osobu. Někdo kolem? Ty jí zajímají jedině, když má problém. Sice nám to vydrželo 7 měsíců, však tato niť pokračuje doteď." Proto já, ač si tři měsíce protrpěl peklo, tak radši budu sám, než vrátit minulost. Všechno v minulosti má nějaký svůj důvod. Možná jsem blázen, že věřím v osud, ale má to něco do sebe. Nikdy nechtějte vrátit minulost, vždycky se dá určitým stylem ji opakovat, a nakonec toho budete litovat. Minulost není od toho, aby se vracela, je od toho, aby nás poučila, aby jste neudělali samé chyby. Mě pomohla zjisti, jaké základní pilíře mám pro ideální holku. A že část Julie není pro mě. Její kladné vlastnosti, které měla, které ztratila, tak to je ta druhá část, která vyplňuje ideály.
Ačkoliv jsem v této době osamocen, nemám žádnou lásku, tak mám alespoň přátele, a vyhnu se té chybě, že na ně budu kašlat. Že jim pomůžu, když to bude potřeba. Vždycky budu stavit jejich štěstí před to moje. V jedné části těla si připadám šťastnější, než jsem kdysi býval. Druhá část trochu sténá, ale není na tom nejhůř. Zamyslete se lidi nad svými chybami, nad tím co děláte, ať neztratíte to, na čem vám záleží. I maličkost vás o to může připravit.
Autor Richter Rosenheim, 05.04.2011
Přečteno 442x
Tipy 5
Poslední tipující: Alien.v.v.s., Káťule, ewon
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

co je to ideál?
a rozhodně nejsi blázen, když věříš v osud a jestli ano, v tom případě jsem jím taky
a děkuji

24.05.2011 16:47:00 | Alien.v.v.s.

Lidi, co chtějí vrátit minulost jsou blázni....nevím, co na tom vidí, co by chtěli vyvádět...

23.04.2011 09:21:00 | Richter Rosenheim

souhlasím s tebou, je to krásné :-)...ani já bych nechtěla vrátit minulost :-)

18.04.2011 19:58:00 | Káťule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí